pieniadz.pl

Raport miesięczny Forposta S.A. za kwiecień 2014 roku.

14-05-2014

Zarząd Forposta S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za kwiecień 2014 r.

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.

Kwiecień 2014 r. dla ForPOSTA S.A. był miesiącem utrzymania dalszych planów rozwojowych, które zostały założone w celu poszerzenia portfela klientów do założonego poziomu. Rozszerzenie kanałów sprzedaży do satysfakcjonującego poziomu zakładanego przez Spółkę będzie kontynuowane w rozpoczynającym się kwartale, zarówno w charakterze konwencjonalnych metod jak i projektów o charakterze nieszablonowym, mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki ForPOSTA, co powinno pozytywnie wpłynąć na ilość zapytań o realizację usług.

Zwiększenie rozpoznawalności marki, ma również na celu budowanie świadomości u adresatów przesyłek, którzy dzięki jakości jaką oferuje ForPOSTA w ramach obsługi mogą stać się potencjalnymi Klientami.

Podjęte we wcześniejszych miesiącach działania mające na celu rozbudowanie oferty celem dostosowanie jej do obsługi największych firm korporacyjnych, przynoszą skutek w postaci negocjowanych już kontraktów z kilkoma firmami o charakterze ogólnopolskim, których łączny wolumen przekracza kilkaset tysięcy przesyłek. Inne firmy, których zainteresowanie oscyluje głównie w realizacji korespondencji masowej, przekazują Spółce oczekiwania dotyczące wymogów systemowych i formalnych, które powinny zostać spełnione w celu zapewnienia obsługi na oczekiwanym poziomie. Sytuacja ta winna spowodować skumulowany wzrost wolumenu przesyłek w stosunkowo krótkim okresie czasu, co pozwoli zapewnić finansowanie nowo wynajmowanych powierzchni i maksymalny stopień wypełnienia magazynów. Rozpoczęto wdrażanie - zgodnie z sugestiami pierwszych klientów automatycznego rozwiązania importów przesyłek, które pozwoli w ciągu kilkunastu sekund na stworzenie seryjnych, nawet kilkuset przesyłek.

Podjęte we wcześniejszym miesiącu działania dotyczące marketingu o charakterze zdywersyfikowanym, zaczyna przynosić pozytywny efekt w postaci pojawienia się marki ForPOSTA w szeroko rozumianych mediach internetowych oraz branżowych, dotyczących obsługi korespondencji.

W dalszym ciągu niezwykle dynamiczny rynek pocztowy notuje niezwykłą chłonność i zainteresowanie rozwiązaniami, które do tej pory nie były oferowane Klientom. Dodatkową wartością, którą operator wprowadza na rynek, jest możliwość dostosowania rozwiązań pocztowych, nawet dla niewielkich firm, co pozwala na utrzymywanie tendencji Spółki jako firmy, kreującej rozwiązania, które z powodzeniem stają się podstawowym narzędziem oszczędności u naszych klientów.

Spółka w kwietniu zanotowała przychody z nowej usługi w wysokości 15 tys. zł., co było nadal wartością wynikającą z działań głównie testowych dla Zlecających. Przedłużający się proces testowania wynika przede wszystkim z powodu niekorzystnych doniesień medialnych na temat innego prywatnego operatora pocztowego. Fakt ten powoduje, że decyzje o przekazaniu pod obsługę znaczących wolumenów są przesuwane w czasie.

Pomimo to prowadzone regularnie rozmowy oraz dotychczasowe negocjacje doprowadziły do podpisania około stu umów w obszarze generowania nowej usługi oraz trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi kontrahentami.

2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w kwietniu 2014 roku:

Raport bieżący nr 6/2014 z 14 kwietnia 2014 r. - Raport miesięczny Forposta S.A. za marzec 2014 r.

Raporty bieżące nie były opublikowane w systemie ESPI w kwietniu 2014 roku.

Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.forposta.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.

3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

W kwietniu 2014 r. wydano 316 200 tys. zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B na: system, działania promocyjno-reklamowe i na rozbudowę centrum obsługi klientów. Do końca kwietnia 2014 r. wydano łącznie 1 115 780 tys. zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B.

4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

W dniu 30 maja 2014 r. Spółka opublikuje raport roczny za 2013 rok.

Do 14 czerwca 2014 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za maj 2014 r.

Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm