Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
13-02-2013
Zarząd GeoInvent SA ("Spółka"), informuje niniejszym, że w dniu 12 lutego 2013 roku, Spółka otrzymała zawiadomienie z Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego o wyborze oferty złożonej przez Konsorcjum w skład którego wchodzi Spółka, na realizację projektu "System Ostrzegania, Alarmowania i Informowania Województwa Dolnośląskiego". Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia. Wartość oferty złożonej przez konsorcjum w skład którego wchodzi Spółka wynosi 2.619.556,22 zł (dwa miliony sześćset dziewiętnaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt sześć złotych dwadzieścia dwa grosze) brutto. Szersze informacje dotyczące w/w zamówienia publicznego zostaną podane do publicznej wiadomości w drodze odrębnego raportu bieżącego EBI, po uprzednim podpisaniu umowy przez Spółkę.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect"
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect"