Szacunek przychodów ze sprzedaży za I kw. obrotowy 2012/2013 (II kw. kalendarzowy 2012 r.)
12-07-2012
Zarząd Grodno S.A. (dalej: "Spółka") informuje, że według szacunków w II kwartale 2012 r., będącym jednocześnie I kwartałem roku obrotowego 2012/13, osiągnięte przychody ze sprzedaży wyniosą ok. 47 mln PLN. Wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, kiedy Spółka odnotowała przychody na poziomie 37,9 mln PLN, wynosi 9,1 mln PLN, stanowiąc jednocześnie przyrost o 23,9%.
Główne czynniki mające wpływ na uzyskany poziom przychodów netto:
1) Spółka stale rozwija sieć sprzedaży poprzez akwizycję podmiotów oraz uruchamianie własnych punktów, w związku z powyższym, do wzrostu przyczyniły się m.in. następujące czynniki:
- wdrożenie przejętych punktów sieci "Ostel",
- pełne uruchomienie nowych, własnych punktów sieci sprzedaży.
Obecnie na sieć dystrybucyjną składa się z 35 punktów.
2) usprawnienie procesów logistycznych dzięki otwarciu centrum dystrybucji w Małopolu
3) usprawnienie dotychczasowych procesów sprzedażowych dzięki wdrożeniu nowego, zintegrowanego systemu informatycznego
4) zwiększone wydatki publiczne w obszarze infrastruktury w związku z przygotowaniem do Euro2012
5) zwiększenie przychodów z obsługi segmentów hotelarstwo - gastronomia oraz sieci sprzedaży. Wydatki podmiotów z tych segmentów były następstwem organizacji imprezy Euro 2012.
Informacje i liczby mają charakter szacunkowy i mogą się różnić od wartości, które zostaną opublikowane w sprawozdaniu finansowym Grodno S.A. za I kwartał roku obrotowego 2012/2013. Przedstawione szacunki przychodów nie były badane przez biegłego rewidenta. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną,Spółka będzie w sposób cykliczny publikować szacunki wybranych danych finansowych.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Główne czynniki mające wpływ na uzyskany poziom przychodów netto:
1) Spółka stale rozwija sieć sprzedaży poprzez akwizycję podmiotów oraz uruchamianie własnych punktów, w związku z powyższym, do wzrostu przyczyniły się m.in. następujące czynniki:
- wdrożenie przejętych punktów sieci "Ostel",
- pełne uruchomienie nowych, własnych punktów sieci sprzedaży.
Obecnie na sieć dystrybucyjną składa się z 35 punktów.
2) usprawnienie procesów logistycznych dzięki otwarciu centrum dystrybucji w Małopolu
3) usprawnienie dotychczasowych procesów sprzedażowych dzięki wdrożeniu nowego, zintegrowanego systemu informatycznego
4) zwiększone wydatki publiczne w obszarze infrastruktury w związku z przygotowaniem do Euro2012
5) zwiększenie przychodów z obsługi segmentów hotelarstwo - gastronomia oraz sieci sprzedaży. Wydatki podmiotów z tych segmentów były następstwem organizacji imprezy Euro 2012.
Informacje i liczby mają charakter szacunkowy i mogą się różnić od wartości, które zostaną opublikowane w sprawozdaniu finansowym Grodno S.A. za I kwartał roku obrotowego 2012/2013. Przedstawione szacunki przychodów nie były badane przez biegłego rewidenta. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną,Spółka będzie w sposób cykliczny publikować szacunki wybranych danych finansowych.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.