Szacunek przychodów ze sprzedaży za II kw. roku obrotowego 2012/2013
12-10-2012
Zarząd Grodno S.A. (dalej: "Spółka") informuje, że według szacunków w III kw. 2012 r. będącym jednocześnie II kwartałem roku obrotowego 2012/2013, przychody ze sprzedaży ukształtowały się na poziomie 47,8 mln PLN.
Wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, kiedy Spółka odnotowała przychody na poziomie 46,1 mln PLN, wynosi 1,7 mln PLN, stanowiąc jednocześnie przyrost o 3,7%.
Wzrost przychodów ze sprzedaży w II kwartale roku obrotowego 2012/2013 jest efektem realizacji strategii rozwoju polegającej na zwiększeniu zasięgu terytorialnego działalności Spółki, zdywersyfikowanego portfolio odbiorców oraz szerokiego zakresu oferowanych produktów. Ponadto Spółka ukierunkowała sprzedaż na produkty klasy Premium (oświetlenia typu LED) oraz zintensyfikowała świadczenie dotychczasowo oferowanych usług takich jak audyty energetyczne. Dzięki temu, w trudnej sytuacji rynkowej wciąż odnotowuje szybszą dynamikę wzrostu niż podmioty działające w sektorze dystrybucji artykułów elektrotechnicznych.
Informacje i liczby mają charakter szacunkowy i mogą się różnić od wartości, które zostaną opublikowane w sprawozdaniu finansowym Grodno S.A. za II kwartał roku obrotowego 2012/2013. Przedstawione szacunki przychodów nie były badane przez biegłego rewidenta. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną, Spółka będzie w sposób cykliczny publikować szacunki wybranych danych finansowych.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, kiedy Spółka odnotowała przychody na poziomie 46,1 mln PLN, wynosi 1,7 mln PLN, stanowiąc jednocześnie przyrost o 3,7%.
Wzrost przychodów ze sprzedaży w II kwartale roku obrotowego 2012/2013 jest efektem realizacji strategii rozwoju polegającej na zwiększeniu zasięgu terytorialnego działalności Spółki, zdywersyfikowanego portfolio odbiorców oraz szerokiego zakresu oferowanych produktów. Ponadto Spółka ukierunkowała sprzedaż na produkty klasy Premium (oświetlenia typu LED) oraz zintensyfikowała świadczenie dotychczasowo oferowanych usług takich jak audyty energetyczne. Dzięki temu, w trudnej sytuacji rynkowej wciąż odnotowuje szybszą dynamikę wzrostu niż podmioty działające w sektorze dystrybucji artykułów elektrotechnicznych.
Informacje i liczby mają charakter szacunkowy i mogą się różnić od wartości, które zostaną opublikowane w sprawozdaniu finansowym Grodno S.A. za II kwartał roku obrotowego 2012/2013. Przedstawione szacunki przychodów nie były badane przez biegłego rewidenta. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną, Spółka będzie w sposób cykliczny publikować szacunki wybranych danych finansowych.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.