Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
23-11-2011
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż z dniem 23.11.2011 roku powziął informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Spółki na wykonanie zadania pod nazwą "Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej w kompleksie sportowym Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej".
Wartość oferty : 429.445,89 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wartość oferty : 429.445,89 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"