Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
23-11-2011
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż z dniem 23.11.2011 roku powziął informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Spółki na wykonanie zadania pod nazwą "Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w ramach programu pn. Biały Orlik przy Zespole Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku, ul. M.Kajki 4".
Wartość oferty : 430.074,42 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wartość oferty : 430.074,42 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"