Zawarcie istotnej umowy - uzupełnienie raportu bieżącego numer 73/2011
23-11-2011
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, że w dniu 23.11.2011 roku powziął informację o podpisaniu umowy na wykonanie zadania pod nazwą "Dostawa, pierwszy montaż, uruchomienie oraz demontaż po pierwszym okresie funkcjonowania i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, elementów lodowiska składanego, sezonowego przy boisku wielofunkcyjnym "Moje boisko Orlik 2012" przy ulicy Szarych Szeregów 6 w Skierniewicach na terenie utwardzonym o nawierzchni asfaltowej, w ramach pilotażowego programu rządowego "Biały Orlik" o wymiarach 20m x 40m".
Wartość umowy wynosi: 582.820,74 zł brutto
Termin realizacji umowy: IV kwartał 2011 rok.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wartość umowy wynosi: 582.820,74 zł brutto
Termin realizacji umowy: IV kwartał 2011 rok.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"