Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
17-11-2011
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż z dniem 17.11.2011 roku powziął informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Spółki na wykonanie zadania pod nazwą "Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji lodowiska składanego sezonowego na boisku wielofunkcyjnym na terenie zespołu Szkół w Cycowie, w ramach pilotażowego programu rządowego "Biały Orlik".
Wartość oferty : 468.463,95 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wartość oferty : 468.463,95 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"