Zawarcie istotnej umowy – uzupełnienie raportu bieżącego nr 58/2011.
28-10-2011
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 58/2011 z dnia 20.10.2011 r. Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, że w dniu 28.10.2011 r. powziął informację o podpisaniu umów z Gminą Strzegom.
Przedmiotem umów jest wykonanie zadań: Instalacja lodowiska składanego sezonowego pn. "Biały Orlik" na boisku wielofunkcyjnym "Moje boisko Orlik 2012"” w Strzegomiu przy ul. Mickiewicza 2 oraz dostawa sprzętu do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Strzegomiu przy ul. Mickiewicza 2.
Wartość umowy wynosi: 531.961,47 zł brutto
Termin realizacji: IV kwartał 2011 r.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Przedmiotem umów jest wykonanie zadań: Instalacja lodowiska składanego sezonowego pn. "Biały Orlik" na boisku wielofunkcyjnym "Moje boisko Orlik 2012"” w Strzegomiu przy ul. Mickiewicza 2 oraz dostawa sprzętu do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Strzegomiu przy ul. Mickiewicza 2.
Wartość umowy wynosi: 531.961,47 zł brutto
Termin realizacji: IV kwartał 2011 r.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje
bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"