Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
20-10-2011
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż w dniu 20.10.2011 roku otrzymał informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Spółki na wykonanie zadania pod nazwą "Instalacja lodowiska składanego sezonowego pn. "Biały Orlik" na boisku wielofunkcyjnym "Moje Boisko Orlik 2012" w Strzegomiu przy ul. Mickiewicza 2".
Wartość oferty: 531.961,47 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wartość oferty: 531.961,47 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"