Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
19-10-2011
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż w dniu 19.10.2011 roku otrzymał informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Spółki na wykonanie zadania pod nazwą "Instalowanie składanego lodowiska sezonowego w ramach programu "Biały Orlik" w Międzyrzecu Podlaskim przy Szkole Podstawowej numer 2."
Wartość oferty: 404.952,90 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wartość oferty: 404.952,90 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"