Otrzymanie zamówienia
14-03-2011
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż w dniu 14.03.2011 roku otrzymał zamówienie na sezonowe lodowisko o wymiarach 20 x 30m w ramach zadania pod nazwą "Zagospodarowanie Parku Turystyki w Brennej Centrum".
Wartość zamówienia wynosi: 450.000,00 zł netto.
Termin wykonania zamówienia do 20.05.2011 roku
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wartość zamówienia wynosi: 450.000,00 zł netto.
Termin wykonania zamówienia do 20.05.2011 roku
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"