Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
28-12-2010
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż dnia 28.12.2010 roku otrzymał zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie p.n. "Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji lodowiska składanego sezonowego na boisku wielofunkcyjnym na terenie Szkoły Podstawowej w Puchaczowie, w ramach pilotażowego programu rządowego Biały Orlik"
na kwotę 494.874,70 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
na kwotę 494.874,70 zł brutto.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"