Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
24-11-2010
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż dnia 23.11.2010 roku otrzymał zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie p.n. "Wykonanie lodowiska mobilnego na istniejącym boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej w ramach programu Biały Orlik" na kwotę 554.098,18 zł brutto.
ZamawiajÄ…cy: UrzÄ…d Miasta i Gminy Glinojeck
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
ZamawiajÄ…cy: UrzÄ…d Miasta i Gminy Glinojeck
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"