Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
17-11-2010
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż dnia 16.11.2010 roku otrzymał zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie p.n. Zainstalowanie składanego lodowiska sezonowego p.n. "Biały Orlik" na kwotę 423.601,08 zł brutto.
Zamawiający: Gmina Miejska Biała Podlaska.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Zamawiający: Gmina Miejska Biała Podlaska.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"