Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
12-11-2010
Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż dnia 12.11.2010 roku otrzymał zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie p.n. "Dostawa sezonowego, przenośnego, fabrycznie nowego lodowiska o wymiarach 20 x 34m, chłodzonego przy zastosowaniu zasilanego elektrycznie agregatu chłodniczego. Lokalizacja działka nr 120 przy ul. Zakopiańskiej; w Polanicy-Zdroju" na kwotę 406.167,28 zł brutto.
Zamawiający: Gmina Miejska Polanica-Zdrój.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Zamawiający: Gmina Miejska Polanica-Zdrój.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"