Zawiadomienie o wyborze oferty Hefal Serwis S.A.
14-05-2010
Zarząd Spółki HEFAL SERWIS S.A. informuje, iż w dniu 13 maja 2010 roku otrzymał zawiadomienie o wyborze oferty złożonej przez HEFAL SERWIS S.A. na "Modernizację sztucznego lodowiska - wymianę tafli sztucznego lodowiska".
Wartość złożonej oferty wynosi 2.190.000,00 PLN brutto.
Wyboru dokonano na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Postępowanie przeprowadzono w trybie licytacji elektronicznej. Podpisanie umowy nastąpi w ustawowym terminie.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 załącznika nr 1 do Uchwały nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu"
Wartość złożonej oferty wynosi 2.190.000,00 PLN brutto.
Wyboru dokonano na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Postępowanie przeprowadzono w trybie licytacji elektronicznej. Podpisanie umowy nastąpi w ustawowym terminie.
O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 załącznika nr 1 do Uchwały nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu"