Strategia rozwoju Hurtimex SA na lata 2010-2011
19-11-2009
Zarząd Hurtimex SA z siedzibą w Łodzi ("Spółka") informuje niniejszym, że na posiedzeniu w dniu 17 listopada 2009 roku Zarząd Spółki przyjął założenia do strategii rozwoju na lata 2010-2011. Pełna strategia rozwoju zostanie opracowana i przedstawiona do akceptacji Rady Nadzorczej Spółki do końca grudnia 2009 roku.
Zarząd Spółki przyjął następujące założenia strategii rozwoju:
1) Kontynuacja budowy sieci outletów i salonów firmowych.
Celem Spółki Hurtimex SA jest zbudowanie do końca 2010 roku sieci 10 sklepów outletowych zlokalizowanych poza galeriami handlowymi oraz 10 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych. Outlety będą tworzone ze środków pozyskanych z emisji akcji serii E Spółki oraz ze środków własnych Spółki. Salony firmowe zostaną sfinansowane ze środków z planowanej emisji akcji serii F (emisja w ramach kapitału docelowego) przy udziale inwestora finansowego. W ramach budowy własnej sieci salonów firmowych Zarząd rozważa powołanie spółki zależnej, w celu zarządzania siecią sprzedaży detalicznej.
2) Podjęcie działań w celu nawiązania współpracy handlowej i kapitałowej z innymi polskimi producentami odzieży dziecięcej
Celem Spółki jest nawiązanie współpracy z firmami z branży odzieży dziecięcej, które realizują roczne przychody rzędu 10-60 mln zł, w celu stworzenia grupy firm o łącznych przychodach rzędu 100 mln zł. W ramach współpracy handlowej z takimi partnerami Spółka zamierza zbudować nowy kanał sprzedażowy, tj. sieć salonów w których oferowany byłby asortyment marki "tup-tup" wraz z odzieżą komplementarną.
3) Podjęcie działań celem pozyskania partnerów z branży odzieży męskiej i odzieży damskiej do współpracy handlowo - kapitałowej.
Spółka zamierza również podjąć rozmowy z firmami z branży odzieżowej, które produkują odzież męską i damską (dla odbiorców doroslych). Spółka uważa, że umiejętne połączenie asortymentu odzieży dziecięcej z odzieżą "dorosłą" może dać efekt synergii, uzupełnienia i zwiększenia możliwości sprzedażowych.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 1 do Uchwały nr 363/2009 Zarządu GPW z dnia 27.07.2009 r. - "Informacje bieżące i okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu".
Zarząd Spółki przyjął następujące założenia strategii rozwoju:
1) Kontynuacja budowy sieci outletów i salonów firmowych.
Celem Spółki Hurtimex SA jest zbudowanie do końca 2010 roku sieci 10 sklepów outletowych zlokalizowanych poza galeriami handlowymi oraz 10 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych. Outlety będą tworzone ze środków pozyskanych z emisji akcji serii E Spółki oraz ze środków własnych Spółki. Salony firmowe zostaną sfinansowane ze środków z planowanej emisji akcji serii F (emisja w ramach kapitału docelowego) przy udziale inwestora finansowego. W ramach budowy własnej sieci salonów firmowych Zarząd rozważa powołanie spółki zależnej, w celu zarządzania siecią sprzedaży detalicznej.
2) Podjęcie działań w celu nawiązania współpracy handlowej i kapitałowej z innymi polskimi producentami odzieży dziecięcej
Celem Spółki jest nawiązanie współpracy z firmami z branży odzieży dziecięcej, które realizują roczne przychody rzędu 10-60 mln zł, w celu stworzenia grupy firm o łącznych przychodach rzędu 100 mln zł. W ramach współpracy handlowej z takimi partnerami Spółka zamierza zbudować nowy kanał sprzedażowy, tj. sieć salonów w których oferowany byłby asortyment marki "tup-tup" wraz z odzieżą komplementarną.
3) Podjęcie działań celem pozyskania partnerów z branży odzieży męskiej i odzieży damskiej do współpracy handlowo - kapitałowej.
Spółka zamierza również podjąć rozmowy z firmami z branży odzieżowej, które produkują odzież męską i damską (dla odbiorców doroslych). Spółka uważa, że umiejętne połączenie asortymentu odzieży dziecięcej z odzieżą "dorosłą" może dać efekt synergii, uzupełnienia i zwiększenia możliwości sprzedażowych.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 1 do Uchwały nr 363/2009 Zarządu GPW z dnia 27.07.2009 r. - "Informacje bieżące i okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu".