Raport miesięczny HURTIMEX SA za marzec 2012 roku.
10-04-2012
Zarząd Hurtimex Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc marzec 2012 roku:
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Hurtimex SA:
W rezultacie zakończenia procesu negocjacji z nowymi franczyzobiorcami, w miesiącu marcu 2012 r. doszło do podpisania umów handlowych i otwarcia nowych sklepów w następujących lokalizacjach: Sandomierz, Ostrołęka. Otwarcie sklepów nastąpiło odpowiednio: 30 i 31 marca 2012 r. O szczegółach Spółka informowała w raporcie EBI nr 10, z dnia 13.03.2012.
Spółka od kilku sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.
Spółka kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw - szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w marcu 2012 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, dwa raporty bieżące:
• RB 10, 2012-03-13 ( Zawarcie nowych umów handlowych - otwarcia sklepów franczyzowych) Hurtimex S.A.
• RB 11, 2012-03-14 ( Raport miesięczny za luty 2012) Hurtimex S.A.
a. W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marcu 2012 roku) Spółka nie publikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, Raportów Bieżących ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.hurtimex.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marcu 2012 r. nie zrealizowano żadnych celów ze środków pozyskanych z emisji akcji.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca kwietnia 2012 roku, miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Hurtimex SA:
W rezultacie zakończenia procesu negocjacji z nowymi franczyzobiorcami, w miesiącu marcu 2012 r. doszło do podpisania umów handlowych i otwarcia nowych sklepów w następujących lokalizacjach: Sandomierz, Ostrołęka. Otwarcie sklepów nastąpiło odpowiednio: 30 i 31 marca 2012 r. O szczegółach Spółka informowała w raporcie EBI nr 10, z dnia 13.03.2012.
Spółka od kilku sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.
Spółka kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw - szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w marcu 2012 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, dwa raporty bieżące:
• RB 10, 2012-03-13 ( Zawarcie nowych umów handlowych - otwarcia sklepów franczyzowych) Hurtimex S.A.
• RB 11, 2012-03-14 ( Raport miesięczny za luty 2012) Hurtimex S.A.
a. W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marcu 2012 roku) Spółka nie publikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, Raportów Bieżących ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.hurtimex.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marcu 2012 r. nie zrealizowano żadnych celów ze środków pozyskanych z emisji akcji.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca kwietnia 2012 roku, miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.