Raport miesięczny HURTIMEX SA za kwiecień 2012 roku.
16-05-2012
Zarząd Hurtimex Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc kwiecień 2012 roku:
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Hurtimex SA:
- dnia 30 kwietnia Zarząd Spółki poinformował, iż z sukcesem zakończył proces negocjacji z trzema nowymi franczyzobiorcami, doprowadzając do podpisania umów handlowych i otwarcia nowych sklepów w następujących lokalizacjach: Kluczbork, Lubartów, Pleszew. O szczegółach Spółka informowała w raporcie EBI nr 13, z dnia 30.04.2012.
Nowo otwarte salony TUP-TUP® powstały/powstaną:
a. sklep w Kluczborku, o powierzchni 40 m2, otwarto 25.04.2012, po uprzednim podpisaniu umowy, z dnia 02.04.2012.
b. sklep w Lubartowie, o powierzchni 120 m2, otwarto 28.04.2012, po uprzednim podpisaniu umowy, z dnia 02.04.2012.
c. sklep w Pleszewie, o powierzchni 47 m2, planowane otwarcie 26.05.2012, po uprzednim podpisaniu umowy, z dnia 23.04.2012.
Spółka od kilku sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.
Spółka kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw - szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w kwietniu 2012 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, dwa raporty bieżące:
• EBI 12, 2012-04-10 ( Raport miesięczny za marzec 2012) Hurtimex S.A.
• EBI 13, 2012-04-30 ( Zawarcie nowych umów handlowych - otwarcia sklepów franczyzowych ) Hurtimex S.A.
a. W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu kwietniu 2012 roku) Spółka nie publikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, Raportów Bieżących ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.hurtimex.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu kwietniu 2012 r. nie zrealizowano żadnych celów ze środków pozyskanych z emisji akcji.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca maja 2012 roku, miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Hurtimex SA:
- dnia 30 kwietnia Zarząd Spółki poinformował, iż z sukcesem zakończył proces negocjacji z trzema nowymi franczyzobiorcami, doprowadzając do podpisania umów handlowych i otwarcia nowych sklepów w następujących lokalizacjach: Kluczbork, Lubartów, Pleszew. O szczegółach Spółka informowała w raporcie EBI nr 13, z dnia 30.04.2012.
Nowo otwarte salony TUP-TUP® powstały/powstaną:
a. sklep w Kluczborku, o powierzchni 40 m2, otwarto 25.04.2012, po uprzednim podpisaniu umowy, z dnia 02.04.2012.
b. sklep w Lubartowie, o powierzchni 120 m2, otwarto 28.04.2012, po uprzednim podpisaniu umowy, z dnia 02.04.2012.
c. sklep w Pleszewie, o powierzchni 47 m2, planowane otwarcie 26.05.2012, po uprzednim podpisaniu umowy, z dnia 23.04.2012.
Spółka od kilku sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.
Spółka kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw - szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w kwietniu 2012 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, dwa raporty bieżące:
• EBI 12, 2012-04-10 ( Raport miesięczny za marzec 2012) Hurtimex S.A.
• EBI 13, 2012-04-30 ( Zawarcie nowych umów handlowych - otwarcia sklepów franczyzowych ) Hurtimex S.A.
a. W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu kwietniu 2012 roku) Spółka nie publikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, Raportów Bieżących ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.hurtimex.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu kwietniu 2012 r. nie zrealizowano żadnych celów ze środków pozyskanych z emisji akcji.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca maja 2012 roku, miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.