Informacja o zawarciu umowy franczyzowej
22-11-2012
Zarząd Hurtimex SA ("Spółka") informuje niniejszym, iż w dniu 21.11.2012 Spółka otrzymała podpisaną umowę:
1. - datowaną na dzień 29.10.2012, gdzie jako franczyzodawca, zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu o powierzchni 72,4 m² w znajdującego się w Inowrocławiu (województwo kujawsko-pomorskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP i HOOP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).
Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży planowane jest na dzień 1 grudnia 2012 roku.
Spółka od kilku sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.
Spółka kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw - szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.
Równolegle Zarząd Spółki podejmuje szereg rozmów i negocjacji biznesowych, mających na celu podjęcie współpracy handlowej z firmami zewnętrznymi, dysponującymi asortymentami uzupełniającymi pod kątem zaopatrzenia sklepów własnych i franczyzowych. Zawieranych jest szereg umów handlowych z dostawcami na zakup asortymentu dodatkowego wobec odzieży marki TUP TUP i marek Kanz.
Spółka, tak jak miało to miejsce w poprzednim roku, zamierza konsekwentnie rozwijać ten kanał dystrybucji, optymalizując jednocześnie swoją ofertę.
Zarząd Hurtimex SA ("Spółka") informuje niniejszym, iż na dzień sporządzenia niniejszego raportu, łączna liczba sklepów działających w ramach sieci franczyzowej wynosi dwadzieścia siedem. Spółka posiada ponadto dwa sklepy własne (salony firmowe).
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
1. - datowaną na dzień 29.10.2012, gdzie jako franczyzodawca, zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu o powierzchni 72,4 m² w znajdującego się w Inowrocławiu (województwo kujawsko-pomorskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP i HOOP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).
Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży planowane jest na dzień 1 grudnia 2012 roku.
Spółka od kilku sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.
Spółka kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw - szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.
Równolegle Zarząd Spółki podejmuje szereg rozmów i negocjacji biznesowych, mających na celu podjęcie współpracy handlowej z firmami zewnętrznymi, dysponującymi asortymentami uzupełniającymi pod kątem zaopatrzenia sklepów własnych i franczyzowych. Zawieranych jest szereg umów handlowych z dostawcami na zakup asortymentu dodatkowego wobec odzieży marki TUP TUP i marek Kanz.
Spółka, tak jak miało to miejsce w poprzednim roku, zamierza konsekwentnie rozwijać ten kanał dystrybucji, optymalizując jednocześnie swoją ofertę.
Zarząd Hurtimex SA ("Spółka") informuje niniejszym, iż na dzień sporządzenia niniejszego raportu, łączna liczba sklepów działających w ramach sieci franczyzowej wynosi dwadzieścia siedem. Spółka posiada ponadto dwa sklepy własne (salony firmowe).
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".