Raport miesięczny za lipiec 2011 r.
08-08-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd IAI S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za lipiec 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A.
W lipcu Spółce udało się osiągnąć dwa sukcesy: finansowy oraz medialny, związany z wykorzystaniem IAI-Shop.com przy stworzeniu Sklep.KlubKibicaRP.pl, czyli oficjalnego sklepu PZPN przed Euro 2012.
Szacunkowe przychody w lipcu 2011 roku wyniosły 340 tysięcy złotych netto i były o 42,86% wyższe niż w lipcu 2010 roku i niemal 130% wyższe niż lipcu 2009. To kolejny miesiąc szybkiego zwiększania przychodów. Wzrost przychodów miał swoje źródło w zwiększającej się liczby obsługiwanych sklepów oraz w wprowadzaniu na rynek nowych programów i usług.
Liczba sklepów internetowych obsługiwanych przez Spółkę wzrosła w lipcu do 1427, czyli o 80% więcej niż na koniec lipca 2010 i aż o 108% więcej niż w lipcu 2009. Ponadto Spółka przygotowała nowe narzędzie pozwalające klientom samodzielnie i natychmiastowo instalować i odinstalowywać dodatkowe sklepy internetowe w ramach jednego panelu administracyjnego. W związku z łatwiejszym zarządzaniem i nową, niższą ceną za instalację, Spółka przewiduje jeszcze szybszy wzrost liczby obsługiwanych sklepów.
27 lipca do publicznej wiadomości została podana informacja o uruchomieniu portalu i sklepu KlubKibicaRP.pl. Jest to oficjalny sklep PZPN, który będzie sprzedawał pamiątki i gadżety związane z piłkarską reprezentacją Polski oraz docelowo bilety na mecze kadry. Sklep i portal zostały uruchomione w związku z przygotowaniami do Euro 2012. Do uruchomienia i prowadzenia sklepu wybrano platformę IAI-Shop.com Informację o tym fakcie opublikowało szereg mediów, w tym Computer World, branżowe portale i blogi oraz serwisy biznesowe i giełdowe. Fakt współpracy przy tak ważnym przedsięwzięciu z PZPN został dobrze nagłośniony i wykorzystany w promocji marki IAI-Shop.com.
W lipcu Spółka zagospodarowując nowe nisze w e-commerce przygotowała maskę STANDARD KATALOG. To nowatorskie wykorzystanie sklepu internetowego do tworzenia katalogów produktów lub portfolio dla firm i organizacji, które chcą zaistnieć w internecie, ale sprzedaży dokonują jedynie offline. Informacje o tym podały portale branżowe zajmujące się e-handlem. Opinie płynące z rynku są dla Spółki bardzo dobre i interesujące. Faktycznie w przeszłości, wiele firm miało problem z tworzeniem stron prezentujących swoją ofertę, ale zastosowanie najnowszych technologii e-handlu bardzo ułatwia im pracę i umożliwia rozwój.
Kolejną usługa wprowadzoną w lipcu była integracja sklepów internetowych IAI-Shop.com z serwisami Murator S.A. MURATOR S.A. jest jednym z największych polskich wydawców i niekwestionowanym liderem wśród wydawnictw branżowych. Firma zarządza kilkunastoma serwisami skierowanymi do klientów indywidualnych i profesjonalistów. Dzięki współpracy IAI S.A. i Murator S.A, włączenie wysyłania oferty sklepu internetowego do katalogów Muratora, to tylko kilka kliknięć w panelu administracyjnym.
Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od początku 2010 roku przynoszą pozytywny efekt w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lipcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
1. 8 lipca 2011 roku raport miesięczny za czerwiec 2011 r.
2. 8 lipca 2011 roku korektę raportu 20/2011 (raportu miesięcznego za czerwiec)
W lipcu 2011 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu ESPI żadnego raportu.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, tłumaczenia na język angielski oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego.
Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów.
Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu sierpniu i wrześniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
W miesiącu lipcu i sierpniu będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:
1. 8 września 2011 - raport miesięczny za sierpień 2011
Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A.
W lipcu Spółce udało się osiągnąć dwa sukcesy: finansowy oraz medialny, związany z wykorzystaniem IAI-Shop.com przy stworzeniu Sklep.KlubKibicaRP.pl, czyli oficjalnego sklepu PZPN przed Euro 2012.
Szacunkowe przychody w lipcu 2011 roku wyniosły 340 tysięcy złotych netto i były o 42,86% wyższe niż w lipcu 2010 roku i niemal 130% wyższe niż lipcu 2009. To kolejny miesiąc szybkiego zwiększania przychodów. Wzrost przychodów miał swoje źródło w zwiększającej się liczby obsługiwanych sklepów oraz w wprowadzaniu na rynek nowych programów i usług.
Liczba sklepów internetowych obsługiwanych przez Spółkę wzrosła w lipcu do 1427, czyli o 80% więcej niż na koniec lipca 2010 i aż o 108% więcej niż w lipcu 2009. Ponadto Spółka przygotowała nowe narzędzie pozwalające klientom samodzielnie i natychmiastowo instalować i odinstalowywać dodatkowe sklepy internetowe w ramach jednego panelu administracyjnego. W związku z łatwiejszym zarządzaniem i nową, niższą ceną za instalację, Spółka przewiduje jeszcze szybszy wzrost liczby obsługiwanych sklepów.
27 lipca do publicznej wiadomości została podana informacja o uruchomieniu portalu i sklepu KlubKibicaRP.pl. Jest to oficjalny sklep PZPN, który będzie sprzedawał pamiątki i gadżety związane z piłkarską reprezentacją Polski oraz docelowo bilety na mecze kadry. Sklep i portal zostały uruchomione w związku z przygotowaniami do Euro 2012. Do uruchomienia i prowadzenia sklepu wybrano platformę IAI-Shop.com Informację o tym fakcie opublikowało szereg mediów, w tym Computer World, branżowe portale i blogi oraz serwisy biznesowe i giełdowe. Fakt współpracy przy tak ważnym przedsięwzięciu z PZPN został dobrze nagłośniony i wykorzystany w promocji marki IAI-Shop.com.
W lipcu Spółka zagospodarowując nowe nisze w e-commerce przygotowała maskę STANDARD KATALOG. To nowatorskie wykorzystanie sklepu internetowego do tworzenia katalogów produktów lub portfolio dla firm i organizacji, które chcą zaistnieć w internecie, ale sprzedaży dokonują jedynie offline. Informacje o tym podały portale branżowe zajmujące się e-handlem. Opinie płynące z rynku są dla Spółki bardzo dobre i interesujące. Faktycznie w przeszłości, wiele firm miało problem z tworzeniem stron prezentujących swoją ofertę, ale zastosowanie najnowszych technologii e-handlu bardzo ułatwia im pracę i umożliwia rozwój.
Kolejną usługa wprowadzoną w lipcu była integracja sklepów internetowych IAI-Shop.com z serwisami Murator S.A. MURATOR S.A. jest jednym z największych polskich wydawców i niekwestionowanym liderem wśród wydawnictw branżowych. Firma zarządza kilkunastoma serwisami skierowanymi do klientów indywidualnych i profesjonalistów. Dzięki współpracy IAI S.A. i Murator S.A, włączenie wysyłania oferty sklepu internetowego do katalogów Muratora, to tylko kilka kliknięć w panelu administracyjnym.
Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od początku 2010 roku przynoszą pozytywny efekt w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lipcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
1. 8 lipca 2011 roku raport miesięczny za czerwiec 2011 r.
2. 8 lipca 2011 roku korektę raportu 20/2011 (raportu miesięcznego za czerwiec)
W lipcu 2011 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu ESPI żadnego raportu.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, tłumaczenia na język angielski oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego.
Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów.
Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu sierpniu i wrześniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
W miesiącu lipcu i sierpniu będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:
1. 8 września 2011 - raport miesięczny za sierpień 2011
Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich