pieniadz.pl

Raport miesięczny za czerwiec 2011 r.

08-07-2011

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd IAI S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za czerwiec 2011 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A.

Według wstępnych szacunków w czerwcu 2011 Spółka osiągnęła przychody na poziomie 358 tysięcy złotych netto. Dzięki temu przychody w drugim kwartale 2011 roku powinny przekroczyć milion złotych netto. Będzie to najlepszy wynik w dotychczasowej historii Spółki.

Spółka utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu przychodów i obsługiwanych sklepów. W czerwcu 2011 roku przychody wzrosły o 46% wobec czerwca 2010 i o 113% wobec czerwca 2009. Szybko rośnie także ilość obsługiwanych sklepów. W czerwcu 2011 roku było to 1380 sklepów, czyli o 96% więcej niż rok temu i aż o 275% więcej niż w 2009 roku.

W czerwcu Spółka wprowadziła do IAI-Shop.com szereg nowych usług. Do najistotniejszych zmian należy zaliczyć rozpoczęcie świadczenia obsługi bazy danych opisów produktów organizowanej razem z BDK sp. z o.o., polskim liderem w dostarczaniu opisów dla sklepów internetowych. Spółka rozwiązała istotny problem sklepów internetowych, jakim jest aktualność oraz jakość opisów i zdjęć towarów. Jest to również pierwsza usługa sprzedawana w nowym modelu External Services, czyli płatność za usługę firmy trzeciej odbywa się przez saldo rozliczeń z IAI S.A. Oprócz przewagi technologicznej zachęcającej do zamawiania IAI-Shop.com, oznacza to zwiększone przychody i dochody dla Spółki

Spółka wprowadziła na rynek nowe aplikacje pomocnicze. Są to Fiskalizator 1.0 (służący do drukowania paragonów fiskalnych) oraz POS 1.0 (służący do obsługi sprzedaży kasowej). Fiskalizator zastąpił dotychczasowe dwa osobne sposoby obsługi wydruku paragonów na drukarkach fiskalnych. Nowy POS 1.0 zastępuje poprzednią generację nazwaną IAI-Shop.com POS BETA, który był oferowany bez opłat, ale bez wsparcia dla integracji z IAI Fiskalizator. Wersja 1.0 w pełni współpracuje z IAI Fiskalizator, drukując przez niego paragony fiskalne. Pierwsze przychody ze sprzedaży obu programów pojawiły się jeszcze w czerwcu 2011 roku.

Istotną zmianą dla sklepów internetowych jest również wprowadzenie czwartej generacji maski matrycowej, z której produkowane są wszystkie indywidualne maski sklepów internetowych. Jest to tzw. maska STANDARD UNIWERSALNY, która może służyć jako normalna maska, lub można z niej szybciej stworzyć nowocześnie i bogato wyposażone maski klientów. Mogą oni, również poprzez wprowadzone wcześniej narzędzie samodzielnej edycji, uzyskać z niej samodzielnie niemal dowolnie wyglądającą maskę. Klienci bardzo entuzjastycznie odebrali wygląd, rozkład i funkcjonalność tej maski, co z pewnością przełoży się na większe zainteresowanie usługą tzw. redesignów i spowoduje dalszy wzrost sprzedaży IAI-Shop.com.

Spółka wprowadziła również do IAI-Shop.com tzw. zestawy towarów. Jest to funkcja bardzo pożądana przez klientów. Funkcja ta wymagała wielu miesięcy przygotowań technicznych, gdyż zestawy musiały w pełni współpracować z pełną funkcjonalnością IAI-Shop.com. Jest to funkcja, którą oferuje niewiele systemów konkurencyjnych. Naszym klientom daje to szanse lepszego konkurowania o klientów, również w zintegrowanych serwisach aukcyjnych. Klienci uzyskują w standardowym rozwiązaniu funkcję dostępną w dużych, drogich, dedykowanych systemach. Jednocześnie wprowadzenie funkcji wymaga zmian w masce graficznej, dzięki czemu Spółka czerpie korzyści z serwisowych prac graficznych.

Ważną zmianą i zwieńczeniem wielu miesięcy pracy jest zaoferowanie zupełnie nowego sposobu realizacji zamówień sklepowych opartych o tzw. rezerwacje. System ten wymagał ulepszeń w obszarze niezmienianym od kilku lat. Wprowadzone zmiany umożliwią jednak zaoferowanie zupełnie nowej generacji narzędzi integracyjnych, które bez zmiany modelu nie były by możliwe do wykonania. Zmiana ta udowadnia, że Spółka nadal chce rozwijać się dynamicznie pod względem oferowanych rozwiązań i nie poprzestaje na prostych i efektownych zmianach.

Spółka podjęła współpracę z LUKAS Bank i wprowadziła możliwość uruchomienia w sklepach internetowych systemu ratalnego LUKAS Raty. Dzięki temu rozwiązaniu sklepy korzystające z IAI-Shop.com mogą oferować swoim klientom sprzedaż ratalną. Cały proces zamawiania oraz wypełniania wniosku kredytowego został możliwie najbardziej zautomatyzowany.

Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od początku 2010 roku przynoszą pozytywny efekt w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką.

II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

W czerwcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:

1. 8 czerwca 2011 roku raport miesięczny za maj 2011 r.

2. 30 czerwca 2011 roku informacja o akcjonariuszach posiadających ponad 5% głosów obecnych na WZA 30 czerwca 2011 roku

3. 30 czerwca 2011 roku treść uchwał podjętych na ZWZ w dniu 30.06.2011 r.

Raporty przekazywane przez Spółkę do publicznej wiadomości pośrednictwem systemu ESPI w czerwcu 2011 roku:

1. 30 czerwca 2011 roku informacja o akcjonariuszach posiadających ponad 5% głosów obecnych na WZA 30 czerwca 2011 roku

2. 30 czerwca 2011 roku lista osób uprawnionych do udziału w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, tłumaczenia na język angielski oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego.

Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów.

Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej.

IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu lipcu i sierpniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.

W miesiącu lipcu i sierpniu będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:

1. 8 sierpnia 2011 - raport miesięczny za lipiec 2011

2. 12 sierpnia 2011 - raport kwartalny za drugi kwartał 2011

Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm