pieniadz.pl

Raport miesięczny za kwiecień 2012 r.

10-05-2012

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd IAI S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za kwiecień 2012 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A.

Kwiecień 2012 roku to kolejny miesiąc, w którym przychody Spółki przekroczyły 400 tysięcy złotych netto. Są one o 15% wyższe niż w kwietniu 2011 roku oraz aż o ponad 90% wyższe niż w kwietniu 2010 roku. W kwietniu Spółka kolejny raz wprowadziła na rynek innowacyjne usługi, w tym jako pierwsza w Polsce, zintegrowała platformę do sprzedaży w internecie z nowym API Poczty Polskiej.

Wszystkich chętnych klientów i inwestorów, którzy chcą dowiedzieć się więcej rozwoju Spółki, jego kierunkach i planach na kolejny rok zapraszamy do Warszawy na IAI Spotkanie klientów i inwestorów IAI. Odbędzie się on 28 maja w Auli Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (więcej informacji na stronie internetowej Spółki). W tym roku odbędzie ę się ono w Warszawie, a nie jak w poprzednich latach w Szczecinie. W ten sposób Spółka chce być bliżej swoich klientów i inwestorów. Spotkanie będzie miało też mniej formalny charakter i będzie świetną okazją do porozmawiania z Zarządem i poznania wizji rozwoju Spółki.

Spółka niezwykle dba o zachowanie pozycji lidera biznesowego oraz technologicznego na swoim rynku. W kwietniu realizując to podejście wprowadziła pełną integrację z Pocztą Polską przez WebAPI. Poczta Polska wprowadzając tę usługę na rynek za partnera wybrała właśnie usługę IAI‑Shop.com. Dzięki temu Spółka jako pierwsza na rynku zaoferowała swoim klientom korzystanie z zupełnie nowej usługi Poczty Polskiej - integracji przez WebAPI. Daje to klientom Spółki bardzo dużą niezawodność przy przygotowywaniu dokumentów przesyłowych oraz nowe usługi, które do tej pory dostępne były tylko w ofercie firm kurierskich. Warto zaznaczyć, że oferta Poczty Polskiej, pomimo wieloletnich starań firm kurierskich, wciąż jest bardzo popularna w e‑handlu oraz w wielu aspektach najtańsza. Dlatego taka integracja ułatwi wielu klientom Spółki pracę przy realizacji dziesiątek tysięcy zamówień miesięcznie. Sama Spółka dzięki temu rozwiązaniu zaoszczędzi środki przeznaczana na wsparcie i support klientów korzystających z poprzedniej wersji integracji.

Spółka wprowadziła ponadto szereg kolejnych zmian, aby stworzyć efekt synergii z innymi funkcjonalnościami IAI-Shop.com, aby umożliwić większą i szybszą sprzedaż przez Internet swoim klientom. Przykładowo przesyłki z obiorem w placówce zostały dodatkowo zintegrowane ze stroną wyboru punktu odbioru w sklepie, co jest autorskim rozwiązaniem Spółki, nie wykorzystywanym przez konkurencję i dodatkowo usprawniającym zakupy internetowe. Dzięki temu kupujący wybiera, tak jak dla Paczkomatów lub sklepów klienta, szybko i wygodnie właściwy dla niego urząd pocztowy. Może nawet skorzystać z Mapy Google, a o tej integracji Spółka informowała w poprzednim raporcie miesięcznym.

W kwietniu Spółka ogłosiła technologiczną współpracę z Grupą Nokaut.pl S.A., która prowadzi jedną z najważniejszych polskich porównywarek cen, Nokaut.pl. Dzięki współpracy klienci Spółki dostaną najnowsze możliwości techniczne wspierające sprzedaż na tej porównywarce, co zaowocuje zwiększeniem ich przychodów.

W kwietniu ukazał się Raport Opineo.pl podający ranking polskich sklepów internetowych za kwiecień 2012r. Pokazuje on dwie bardzo dobre dla Spółki tendencje, które warto podsumować przy okazji dużej liczby zmian wprowadzonych do usługi IAI-Shop.com. Po pierwsze dla klientów sklepów internetowych, czyli osób faktycznie wprowadzających pieniądze w e-handel, najważniejsza jest szybka realizacja zamówienia. Warto zaznaczyć, że olbrzymia liczba zmian opisywanych w kolejnych raportach kwartalnych i miesięcznych oraz na stronach WWW Spółki prowadzi właśnie do maksymalnego skrócenia czasu realizacji zamówienia. Zarząd Spółki już przed kilkoma laty przewidział tę tendencję i systematycznie rozbudowywał system, aby odpowiadał jak najwyższym standardom obsługi klienta. Fakt ten widać w kolejnej części raportu przedstawiającą rankingi zadowolenia z obsługi w sklepach w danej branży. Znajduje się tam kilkadziesiąt sklepów korzystających z IAI-Shop.com. Niektóre kategorie zostały wręcz zdominowane przez klientów Spółki, co podkreśla, że narzędzia dostarczane przez Spółkę rzeczywiście wspierają sprzedaż w internecie.

Potwierdzając takie dbanie o przychody swoich klientów, Spółka w kwietniu przeprowadziła gruntowne zmiany w formie sprzedaży zestawów produktów w internecie. Zmiany dotyczyły procesu administracji i edycji zestawów w sklepie internetowym oraz ich prezentacji i sprzedaży na witrynie sklepu internetowego. To z czym styka się klient w sklepie zostało zaprojektowane całkowicie od nowa, aby w czytelny, atrakcyjny i przede wszystkim skuteczny sposób przekazać komplet informacji o o zestawach takich jak rozmiary, rabaty, gwarancje, sposoby płatności itp. W związku ze zmianą Spółka zachęca swoich klientów to odświeżania masek sklepów internetowych, co wiąże się z płatnymi zleceniami graficznymi. Ponadto lepiej zaprojektowane sklepy internetowe sprzedają skuteczniej, co przekłada się na przychody klientów Spółki, a w dalszej kolejności samej Spółki.

Zainteresowanych szczegółową listą wszystkich nowości wprowadzonych w kwietniu 2012 zachęcamy do sprawdzenia strony internetowej IAI S.A: http://www.iai-shop.com/pr-press-release.phtml?month=201204

Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od początku 2010 roku przynoszą pozytywny efekt w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką.

II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

W kwietniu 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:

1. 10 kwietnia 2012 roku raport miesięczny za marzec 2012

W kwietniu 2012 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu ESPI żadnego raportu.

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, tłumaczenia na język angielski oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego.

Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów.

Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej.

IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu maju i czerwcu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.

W miesiącu maju i czerwcu będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:

1. 15 maja 2012 - raport kwartalny za I kwartał 2012 r.

2. 28 maja 2012 - spotkanie dla klientów i inwestorów IAI-Day w Warszawie (więcej na stronie internetowej Spółki)

3. 28 maja 2012 - raport roczny za 2011 r.

4. 8 czerwca 2012 - raport miesięczny za maj 2012

5. koniec czerwca - WZA Spółki w Szczecinie, dokładna data zostanie podana w maju.

Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm