pieniadz.pl

Zarząd ICP Group S.A. przekazuje do publicznej wiadomości strategię rozwoju ICP Group S.A. na lata 2013-2016.

21-01-2013

W ciągu najbliższych lat rozwój ICP Group dokonywać się będzie w oparciu o następujące główne czynniki: innowacyjność, sprzedaż i marketing, relacje/jakość.

Na rosnącą innowacyjność Spółki wpływać będzie:

- integracja istniejących i tworzenie nowych produktów,

- wdrożenie narzędzi informatycznych wspierających rozwój produktów (np. platforma do programów lojalnościowych)

- wdrożenie nowych narzędzi IT usprawniających: zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie sprzedażą, realizację usług ( np. aplikacje mobilne),

- budowa nowych kompetencji

- potencjalne przejęcia firm o odpowiednim profilu w segmencie, w którym działa ICP Group

Spółka nadal będzie działała w obszarze systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży, programów lojalnościowych. Wraz z inną spółką z Grupy będzie działała również w obszarze programów badawczo-edukacyjnych dedykowanych do sektora farmaceutycznego.

W zakresie oferowanych usług następować będzie odejście od wąskiej orientacji produktowej w kierunku:

- usług zintegrowanych, lepiej dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów. Przykładem tego typu usług może być produkt Return on Performance będący efektem wspólnych działań linii biznesowych Live Marketing i Incentive Concept. Produkt oferowany będzie w formule B2B (dla branży motoryzacyjnej, FMCG, farmacji) lub B2E (dla sektora usług finansowych, telekomunikacji/IT, FMCG),

- usług predefiniowanych (pakietowych) pozwalających na aktywne wyjście z ofertą do wybranych grup klientów.

- obudowania istniejących produktów w technologie-pozwalające na zwiększenie efektywności oferowanych usług oraz budowanie wizerunku firmy innowacyjnej: systematycznego tworzenia nowych innowacyjnych produktów dla dojrzałych linii biznesowych. oraz nowych linii biznesowych. W tym zakresie szczególnie dla linii Poland Concept DMC, zakładana współpraca z partnerami z sektora MICE wybranych rynków Europy Zachodniej oraz krajów BRIC oznaczać będzie, rosnące oczekiwania - ze strony międzynarodowych klientów - do szybkiego dostosowywania się do najnowszych trendów rynkowych (produkty, organizacja, technologie).

- wejścia na dobrze zdefiniowane nisze rynkowe pozwalające na ograniczenie sezonowości przychodów Spółki (okres wakacyjny). Przykładem tego typu działalności będzie rozwój nowej linii biznesowej Luxury Concept (LC), która będzie świadczyła wysoce spersonalizowane usługi turystyczne oraz concierge dla najbogatszych klientów indywidualnych.

Efektem świadczenia tego typu usług będzie budowanie trwałych relacji z interesariuszami dużych organizacji, potencjalnych klientów na podstawowe usługi Spółki.

Koordynacja działań poszczególnych linii biznesowych w Grupie, wokół potrzeb klientów powinna przyczynić się do wzrostu sprzedaży krzyżowej i większego wykorzystania potencjału klientów spółki. Wspólne podejście do klientów przez Incentive Travel - Pharma oraz Pharma House Concept powinna umożliwić pozyskanie nowych dużych klientów z sektora farmaceutycznego. Analogicznie szersza współpraca między innymi liniami biznesowymi powinna przyczynić się do łatwiejszego wejścia z nowymi produktami do organizacji, w których Spółka jest już obecna lub świadczyła usługi w przeszłości.

Przyjęta strategia ma na celu wzrost wartości spółki i realizację przyjętych przez spółkę planów zwiększania przychodów i wzrostu rentowności biznesu.

Strategia rozwoju została pozytywnie zaopiniowana przez Radę Nadzorczą ICP Group S.A.

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu ASO

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm