Raport miesięczny za styczeń 2013 roku.
13-02-2013
Zarząd ICP Group S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2013 r.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.
W styczniu 2013 Spółka zrealizowała m.in kontrakty dla:
- dla klienta z branży FMCG konferencję sprzedaży utrzymaną w konwencji "digital",
- dla klienta z branży farmaceutycznej spotkanie dla kluczowych managerów,
- dla zagranicznych planerów z krajów skandynawskich w ramach umowy z Polską Organizacją Turystyczną, projekt prezentujący możliwości Polski jako destynacji konferencyjnej.
W styczniu Spółka opublikowała nową strategię rozwoju na lata 2013-16 zakładającą rozwój w oparciu o następujące główne czynniki: innowacyjność, sprzedaż i marketing, relacje/jakość. Na rosnącą innowacyjność Spółki wpływać będzie:
- integracja istniejących i tworzenie nowych produktów,
- wdrożenie narzędzi informatycznych wspierających rozwój produktów (np. platforma do programów lojalnościowych)
- wdrożenie nowych narzędzi IT usprawniających: zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie sprzedażą, realizację usług ( np. aplikacje mobilne),
- budowa nowych kompetencji,
- potencjalne przejęcia firm o odpowiednim profilu w segmencie, w którym działa ICP Group.
Spółka nadal będzie działała w obszarze systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży, programów lojalnościowych. Wraz z inną spółką z Grupy będzie działała również w obszarze programów badawczo-edukacyjnych dedykowanych do sektora farmaceutycznego.
W zakresie oferowanych usług następować będzie odejście od wąskiej orientacji produktowej w kierunku:
- usług zintegrowanych, lepiej dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów. Przykładem tego typu usług może być produkt Return on Performance będący efektem wspólnych działań linii biznesowych Live Marketing i Incentive Concept. Produkt oferowany będzie w formule B2B (dla branży motoryzacyjnej, FMCG, farmacji) lub B2E (dla sektora usług finansowych, telekomunikacji/IT, FMCG),
- usług predefiniowanych (pakietowych) pozwalających na aktywne wyjście z ofertą do wybranych grup klientów.
- obudowania istniejących produktów w technologie-pozwalające na zwiększenie efektywności oferowanych usług oraz budowanie wizerunku firmy innowacyjnej: systematycznego tworzenia nowych innowacyjnych produktów dla dojrzałych linii biznesowych. oraz nowych linii biznesowych. W tym zakresie szczególnie dla linii Poland Concept DMC, zakładana współpraca z partnerami z sektora MICE wybranych rynków Europy Zachodniej oraz krajów BRIC oznaczać będzie, rosnące oczekiwania - ze strony międzynarodowych klientów - do szybkiego dostosowywania się do najnowszych trendów rynkowych (produkty, organizacja, technologie).
- wejścia na dobrze zdefiniowane nisze rynkowe pozwalające na ograniczenie sezonowości przychodów Spółki (okres wakacyjny). Przykładem tego typu działalności będzie rozwój nowej linii biznesowej Luxury Concept (LC), która będzie świadczyła wysoce spersonalizowane usługi turystyczne oraz concierge dla najbogatszych klientów indywidualnych.
Koordynacja działań poszczególnych linii biznesowych w Grupie, wokół potrzeb klientów powinna przyczynić się do wzrostu sprzedaży krzyżowej i większego wykorzystania potencjału klientów spółki. Wspólne podejście do klientów przez Incentive Travel - Pharma oraz Pharma House Concept powinna umożliwić pozyskanie nowych dużych klientów z sektora farmaceutycznego. Analogicznie szersza współpraca między innymi liniami biznesowymi powinna przyczynić się do łatwiejszego wejścia z nowymi produktami do organizacji, w których Spółka jest już obecna lub świadczyła usługi w przeszłości.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w styczniu 2013 r.:
Raport bieżący nr 1/2013 z 14 stycznia 2013 r.: "Terminy przekazywania raportów okresowych w 2013 r."
Raport bieżący nr 2/2013 z 14 stycznia 2013 r.: "Raport miesięczny za grudzień 2012 roku."
Raport bieżący nr 3/2013 z 21 stycznia 2013 r.: "Zarząd ICP Group S.A. przekazuje do publicznej wiadomości strategię rozwoju ICP Group S.A. na lata 2013-2016."
Raporty bieżące opublikowane w systemie ESPI w styczniu 2013 r.:
Raport bieżący nr 1/2013 z 22 stycznia 2013 r.: "Zawiadomienie od Prezesa Zarządu o nabyciu akcji Spółki."
Raporty spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej spółki: www.icpgroup.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl .
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W styczniu 2013 roku nie realizowano inwestycji ze środków pozyskanych z emisji akcji serii C.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 marca 2013 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za luty.
Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.
W styczniu 2013 Spółka zrealizowała m.in kontrakty dla:
- dla klienta z branży FMCG konferencję sprzedaży utrzymaną w konwencji "digital",
- dla klienta z branży farmaceutycznej spotkanie dla kluczowych managerów,
- dla zagranicznych planerów z krajów skandynawskich w ramach umowy z Polską Organizacją Turystyczną, projekt prezentujący możliwości Polski jako destynacji konferencyjnej.
W styczniu Spółka opublikowała nową strategię rozwoju na lata 2013-16 zakładającą rozwój w oparciu o następujące główne czynniki: innowacyjność, sprzedaż i marketing, relacje/jakość. Na rosnącą innowacyjność Spółki wpływać będzie:
- integracja istniejących i tworzenie nowych produktów,
- wdrożenie narzędzi informatycznych wspierających rozwój produktów (np. platforma do programów lojalnościowych)
- wdrożenie nowych narzędzi IT usprawniających: zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie sprzedażą, realizację usług ( np. aplikacje mobilne),
- budowa nowych kompetencji,
- potencjalne przejęcia firm o odpowiednim profilu w segmencie, w którym działa ICP Group.
Spółka nadal będzie działała w obszarze systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży, programów lojalnościowych. Wraz z inną spółką z Grupy będzie działała również w obszarze programów badawczo-edukacyjnych dedykowanych do sektora farmaceutycznego.
W zakresie oferowanych usług następować będzie odejście od wąskiej orientacji produktowej w kierunku:
- usług zintegrowanych, lepiej dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów. Przykładem tego typu usług może być produkt Return on Performance będący efektem wspólnych działań linii biznesowych Live Marketing i Incentive Concept. Produkt oferowany będzie w formule B2B (dla branży motoryzacyjnej, FMCG, farmacji) lub B2E (dla sektora usług finansowych, telekomunikacji/IT, FMCG),
- usług predefiniowanych (pakietowych) pozwalających na aktywne wyjście z ofertą do wybranych grup klientów.
- obudowania istniejących produktów w technologie-pozwalające na zwiększenie efektywności oferowanych usług oraz budowanie wizerunku firmy innowacyjnej: systematycznego tworzenia nowych innowacyjnych produktów dla dojrzałych linii biznesowych. oraz nowych linii biznesowych. W tym zakresie szczególnie dla linii Poland Concept DMC, zakładana współpraca z partnerami z sektora MICE wybranych rynków Europy Zachodniej oraz krajów BRIC oznaczać będzie, rosnące oczekiwania - ze strony międzynarodowych klientów - do szybkiego dostosowywania się do najnowszych trendów rynkowych (produkty, organizacja, technologie).
- wejścia na dobrze zdefiniowane nisze rynkowe pozwalające na ograniczenie sezonowości przychodów Spółki (okres wakacyjny). Przykładem tego typu działalności będzie rozwój nowej linii biznesowej Luxury Concept (LC), która będzie świadczyła wysoce spersonalizowane usługi turystyczne oraz concierge dla najbogatszych klientów indywidualnych.
Koordynacja działań poszczególnych linii biznesowych w Grupie, wokół potrzeb klientów powinna przyczynić się do wzrostu sprzedaży krzyżowej i większego wykorzystania potencjału klientów spółki. Wspólne podejście do klientów przez Incentive Travel - Pharma oraz Pharma House Concept powinna umożliwić pozyskanie nowych dużych klientów z sektora farmaceutycznego. Analogicznie szersza współpraca między innymi liniami biznesowymi powinna przyczynić się do łatwiejszego wejścia z nowymi produktami do organizacji, w których Spółka jest już obecna lub świadczyła usługi w przeszłości.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w styczniu 2013 r.:
Raport bieżący nr 1/2013 z 14 stycznia 2013 r.: "Terminy przekazywania raportów okresowych w 2013 r."
Raport bieżący nr 2/2013 z 14 stycznia 2013 r.: "Raport miesięczny za grudzień 2012 roku."
Raport bieżący nr 3/2013 z 21 stycznia 2013 r.: "Zarząd ICP Group S.A. przekazuje do publicznej wiadomości strategię rozwoju ICP Group S.A. na lata 2013-2016."
Raporty bieżące opublikowane w systemie ESPI w styczniu 2013 r.:
Raport bieżący nr 1/2013 z 22 stycznia 2013 r.: "Zawiadomienie od Prezesa Zarządu o nabyciu akcji Spółki."
Raporty spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej spółki: www.icpgroup.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl .
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W styczniu 2013 roku nie realizowano inwestycji ze środków pozyskanych z emisji akcji serii C.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 marca 2013 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za luty.
Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect