Planowane przejęcie kolejnych podmiotów
10-07-2013
Zarząd Internet Media Services S.A. informuje, że w dniu 10 lipca 2013 roku Spółka podpisała listy intencyjne ze spółkami: Entertainment Group Sp. z o.o. z oraz Asap Agency Sp. z o.o. z siedzibami w Warszawie. Przedmiotem listów jest ustalenie warunków objęcia pakietów kontrolnych w w/w podmiotach oraz zasad współpracy po połączeniu. Obie w/w firmy działają na szeroko rozumianym rynku reklamowym. Przejęcie ma na celu rozszerzenie portfolio usług Grupy Kapitałowej IMS i dotarcie z szerszą ofertą do większej liczby klientów, a w konsekwencji wzrost przychodów i zysków Grupy IMS.
Entertainment Group działa na rynku od 2000 roku. Specjalizuje się w organizacji eventów i wydarzeń specjalnych. Firma zajmuje się przygotowywaniem i realizacją imprez związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek, ambientami, promocją, programami lojalnościowymi, szkoleniami, konferencjami itp. Agencja buduje i wzmacnia w ten sposób pozytywny wizerunek firm, a jej celem jest realizacja zleceń w sposób w pełni dostosowany do indywidualnych potrzeb Klienta. Jedną ze specjalizacji Entertainment Group są działania PR, mające na celu promowanie marki w wybranym środowisku. Przedsięwzięcia eventowe oraz szeroki zakres usług PR, w tym Celebrity PR, umożliwiają zaprezentowanie aspektów najistotniejszych z punktu widzenia Klienta. W portfolio Klientów Entertainment Group znajdują się m.in.: Diageo Polska, Carlsberg Polska, Hotel Sheraton, GlaxoSmithKline, Metro Group, Summit Motors Poland, Red Bull, Schweppes Orangina, Martini Polska, Citroen, Multikino, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Pepsi Polska.
Wyniki finansowe za I kwartał 2013 roku Entertainment Group przedstawiają się następująco:
Przychody: 1 028 tys. zł
EBIT: 77 tys. zł
EBITDA: 85 tys. zł
Zysk netto: 60 tys. zł.
Asap Agency jest młodą i dynamicznie rozwijającą się agencją, działającą od grudnia 2012 r. Asap przygotowuje pełną realizację kampanii ATL, BTL i Interactive, od strategii, przez kreację i wdrożenie koncepcji w życie. W portfolio Asap Agency znajdują się firmy z branży FMCG, w tym alkoholowe, farmaceutyczne a także deweloperskie i inne.
Wyniki finansowe za I półrocze działalności Asap Agency (grudzień 2012 - maj 2013) przedstawiają się następująco:
Przychody: 149 tys. zł
EBIT: 20 tys. zł
EBITDA: 25 tys. zł
Zysk netto: 16 tys. zł.
Na przełomie lipca i sierpnia br. planowane jest rozpoczęcie due dilligence Entertainment Group i Asap Agency. IMS SA i oba w/w podmioty ustaliły datę 31 grudnia 2013 r. jako graniczny termin ustalenia warunków połączenia kapitałowego.
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Entertainment Group działa na rynku od 2000 roku. Specjalizuje się w organizacji eventów i wydarzeń specjalnych. Firma zajmuje się przygotowywaniem i realizacją imprez związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek, ambientami, promocją, programami lojalnościowymi, szkoleniami, konferencjami itp. Agencja buduje i wzmacnia w ten sposób pozytywny wizerunek firm, a jej celem jest realizacja zleceń w sposób w pełni dostosowany do indywidualnych potrzeb Klienta. Jedną ze specjalizacji Entertainment Group są działania PR, mające na celu promowanie marki w wybranym środowisku. Przedsięwzięcia eventowe oraz szeroki zakres usług PR, w tym Celebrity PR, umożliwiają zaprezentowanie aspektów najistotniejszych z punktu widzenia Klienta. W portfolio Klientów Entertainment Group znajdują się m.in.: Diageo Polska, Carlsberg Polska, Hotel Sheraton, GlaxoSmithKline, Metro Group, Summit Motors Poland, Red Bull, Schweppes Orangina, Martini Polska, Citroen, Multikino, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Pepsi Polska.
Wyniki finansowe za I kwartał 2013 roku Entertainment Group przedstawiają się następująco:
Przychody: 1 028 tys. zł
EBIT: 77 tys. zł
EBITDA: 85 tys. zł
Zysk netto: 60 tys. zł.
Asap Agency jest młodą i dynamicznie rozwijającą się agencją, działającą od grudnia 2012 r. Asap przygotowuje pełną realizację kampanii ATL, BTL i Interactive, od strategii, przez kreację i wdrożenie koncepcji w życie. W portfolio Asap Agency znajdują się firmy z branży FMCG, w tym alkoholowe, farmaceutyczne a także deweloperskie i inne.
Wyniki finansowe za I półrocze działalności Asap Agency (grudzień 2012 - maj 2013) przedstawiają się następująco:
Przychody: 149 tys. zł
EBIT: 20 tys. zł
EBITDA: 25 tys. zł
Zysk netto: 16 tys. zł.
Na przełomie lipca i sierpnia br. planowane jest rozpoczęcie due dilligence Entertainment Group i Asap Agency. IMS SA i oba w/w podmioty ustaliły datę 31 grudnia 2013 r. jako graniczny termin ustalenia warunków połączenia kapitałowego.
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".