Informacja o zakończeniu projektu dofinansowanego ze środków UE.
02-07-2010
Zarząd InBook S.A. informuje, iż w związku z zakończeniem projektu dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.2 pod nazwą "Usprawnienie procesów biznesowych pomiędzy firmą InBook S.A. a jej partnerami dzięki rozbudowie i modernizacji systemu współpracy B2B" dnia 30.06.2010 roku złożono ostatni wniosek o płatność pośrednią za okres do 30.06.2010 roku.
Wartość całego projektu wynosi 1 056 000 zł. Dzięki dofinansowaniu Spółka dysponuje obecnie nowym systemem B2B pod nazwą "SPINACZ", który służy do znacznie efektywniejszej wymiany informacji o sprzedawanych produkatch pomiędzy partnerami biznesowymi. Dzięki wdrożeniu w/w systemu będzie możliwe podejmowanie sprawniejszej współpracy z nowymi firmami co będzie skutkowało zwiększeniem asortymentu w prowadzonych przez Spółkę sklepach internetowych.
System "SPINACZ" umożliwia pobieranie stanów magazynowych oraz danych opisujących produkty, a następnie ich przetwarzanie i odpowiednią prezentację w prowadzonych przez Spółkę serwisach internetowych. System ten pełni również rolę platformy eksportującej przetworzone dane do portali zewnętrznych co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży produktów oferowanych przez Spółkę.
W ramach projektu InBook S.A. zakupiła również nowe środki trwałe takie jak komputery, profesjonalne serwery oraz wartości niematerialne i prawne, dzięki którym powstał nowy system oraz została uruchomiona zupełnie nowa serwerownia. Wszystkie te zakupy zdaniem Zarządu przyczynią się do usprawnienia bieżącej działalności Spółki, a także będą miały wpływ na zwiększenie przychodów w następnych latach.
Wartość całego projektu wynosi 1 056 000 zł. Dzięki dofinansowaniu Spółka dysponuje obecnie nowym systemem B2B pod nazwą "SPINACZ", który służy do znacznie efektywniejszej wymiany informacji o sprzedawanych produkatch pomiędzy partnerami biznesowymi. Dzięki wdrożeniu w/w systemu będzie możliwe podejmowanie sprawniejszej współpracy z nowymi firmami co będzie skutkowało zwiększeniem asortymentu w prowadzonych przez Spółkę sklepach internetowych.
System "SPINACZ" umożliwia pobieranie stanów magazynowych oraz danych opisujących produkty, a następnie ich przetwarzanie i odpowiednią prezentację w prowadzonych przez Spółkę serwisach internetowych. System ten pełni również rolę platformy eksportującej przetworzone dane do portali zewnętrznych co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży produktów oferowanych przez Spółkę.
W ramach projektu InBook S.A. zakupiła również nowe środki trwałe takie jak komputery, profesjonalne serwery oraz wartości niematerialne i prawne, dzięki którym powstał nowy system oraz została uruchomiona zupełnie nowa serwerownia. Wszystkie te zakupy zdaniem Zarządu przyczynią się do usprawnienia bieżącej działalności Spółki, a także będą miały wpływ na zwiększenie przychodów w następnych latach.