Raport miesięczny za lipiec 2011 r.
12-08-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za lipiec 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA SA
Wartość netto polskiego rynku reklamy w 2011 r. wzrośnie o 4,5%, wynika z raportu "MPG Media Market Scan 1H 2011", cytowanego przez serwis Press. Według danych domu mediowego MPG, w I połowie roku wartość tego rynku wzrosła o 8,5% do 3,84 mld zł.
Z raportu wynika, że w pierwszym półroczu wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 19,3% do 556 mln zł a na reklamę telewizyjną o 12% do 1,97 mld zł. Wzrosły też wydatki w segmencie "radio" (o 10,6%) oraz magazyny (3%).
MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego.
Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lipcu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:
- 2011-07-13 RB 42/2011 Raport miesięczny za czerwiec 2011 r.
- 2011-07-21 RB 43/2011 Informacja dla akcjonariuszy.
- 2011-07-28 RB 44/2011 Zakończenie subskrypcji akcji serii C i rejestracja zmiany kapitału zakładowego
W lipcu 2011 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W dniu 21 lipca br. Emitent poinformował, że w ramach realizacji strategii rozwoju spółki uruchomione zostały nowe odsłony serwisów obmawiamy.pl oraz nastek.pl. oraz że spółka zależna Marco Games Sp. z o.o. podpisała dodatkowe porozumienie z firmą Computer Games Online S.R.L.
Portal Obmawiamy.pl jest dziennie odwiedzany przez 10 tys. użytkowników, co oznacza, że miesięcznie notuje prawie 300 tysięcy wejść.
Vortal Nastek.pl jest miejscem spotkań młodych ludzi, które oferuje coraz to nowsze sposoby komunikacji.
Na mocy dodatkowego porozumienia z firmą Computer Games Online S.R.L. z którą spółka obecnie współpracuje, Macro Games Sp. z o.o. wprowadza dodatkowe pozycje do sprzedaży w ramach elektronicznej dystrybucji oprogramowania. Będą to klucze licencyjne gier możliwe do aktywacji na platformie Origin (platforma prowadzona i obsługiwana przez firmę Electronic Arts). W ofercie pojawią się nowe tytuły takie jak: F.3.A.R. , Dungeon Siege III, Medal of Honor, Battlefield Bad Company 2, Battlefield Bad Company 2 Vietnam
W dniu 13 lipca br. zakończyła się subskrypcja prywatna 650.000 akcji serii C wyemitowanych w ramach kapitału docelowego z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Oferta zakończyła się pełnym sukcesem, zostały objęte wszystkie akcje, a cena emisyjna była równa 2,00 zł. Dzięki emisji Emitent pozyskał 1.300.000 zł, które zamierza przeznaczyć na finansowanie projektu dofinansowanego ze środków UE, o czym informował w raporcie 36/2011 z dnia 26.05.2011. Emitent nie zamierza przeprowadzać kolejnych emisji związanych z finansowaniem tego projektu.
W dniu 26 lipca 2011 roku Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego dokonał wpisu podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta z kwoty 1.300.000,00 zł. (jeden milion trzysta tysięcy złotych) do kwoty 1.365.000,00 zł. (jeden milion trzysta sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
Podwyższenie kapitału zakładowego nastąpiło w drodze emisji 650.000 (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii C o wartości nominalnej 0,10 zł każda.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu sierpniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
- publikacja raportu miesięcznego za lipiec
- publikacja raportu kwartalnego za II kw. 2011
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA SA
Wartość netto polskiego rynku reklamy w 2011 r. wzrośnie o 4,5%, wynika z raportu "MPG Media Market Scan 1H 2011", cytowanego przez serwis Press. Według danych domu mediowego MPG, w I połowie roku wartość tego rynku wzrosła o 8,5% do 3,84 mld zł.
Z raportu wynika, że w pierwszym półroczu wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 19,3% do 556 mln zł a na reklamę telewizyjną o 12% do 1,97 mld zł. Wzrosły też wydatki w segmencie "radio" (o 10,6%) oraz magazyny (3%).
MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego.
Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lipcu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:
- 2011-07-13 RB 42/2011 Raport miesięczny za czerwiec 2011 r.
- 2011-07-21 RB 43/2011 Informacja dla akcjonariuszy.
- 2011-07-28 RB 44/2011 Zakończenie subskrypcji akcji serii C i rejestracja zmiany kapitału zakładowego
W lipcu 2011 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W dniu 21 lipca br. Emitent poinformował, że w ramach realizacji strategii rozwoju spółki uruchomione zostały nowe odsłony serwisów obmawiamy.pl oraz nastek.pl. oraz że spółka zależna Marco Games Sp. z o.o. podpisała dodatkowe porozumienie z firmą Computer Games Online S.R.L.
Portal Obmawiamy.pl jest dziennie odwiedzany przez 10 tys. użytkowników, co oznacza, że miesięcznie notuje prawie 300 tysięcy wejść.
Vortal Nastek.pl jest miejscem spotkań młodych ludzi, które oferuje coraz to nowsze sposoby komunikacji.
Na mocy dodatkowego porozumienia z firmą Computer Games Online S.R.L. z którą spółka obecnie współpracuje, Macro Games Sp. z o.o. wprowadza dodatkowe pozycje do sprzedaży w ramach elektronicznej dystrybucji oprogramowania. Będą to klucze licencyjne gier możliwe do aktywacji na platformie Origin (platforma prowadzona i obsługiwana przez firmę Electronic Arts). W ofercie pojawią się nowe tytuły takie jak: F.3.A.R. , Dungeon Siege III, Medal of Honor, Battlefield Bad Company 2, Battlefield Bad Company 2 Vietnam
W dniu 13 lipca br. zakończyła się subskrypcja prywatna 650.000 akcji serii C wyemitowanych w ramach kapitału docelowego z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Oferta zakończyła się pełnym sukcesem, zostały objęte wszystkie akcje, a cena emisyjna była równa 2,00 zł. Dzięki emisji Emitent pozyskał 1.300.000 zł, które zamierza przeznaczyć na finansowanie projektu dofinansowanego ze środków UE, o czym informował w raporcie 36/2011 z dnia 26.05.2011. Emitent nie zamierza przeprowadzać kolejnych emisji związanych z finansowaniem tego projektu.
W dniu 26 lipca 2011 roku Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego dokonał wpisu podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta z kwoty 1.300.000,00 zł. (jeden milion trzysta tysięcy złotych) do kwoty 1.365.000,00 zł. (jeden milion trzysta sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
Podwyższenie kapitału zakładowego nastąpiło w drodze emisji 650.000 (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii C o wartości nominalnej 0,10 zł każda.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu sierpniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
- publikacja raportu miesięcznego za lipiec
- publikacja raportu kwartalnego za II kw. 2011