Raport miesięczny za kwiecień 2011 r.
14-05-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za kwiecień 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA S.A.
Rynek reklamy w I kwartale 2011 wzrósł o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2010r., osiągając poziom 1,61 mld złotych netto. Wzrost ten miał miejsce głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w Internecie (17,2% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku) i telewizji, które to w analizowanym okresie wyniosły odpowiednio 190 i 839 mln zł-podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce".
MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego.
Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W kwietniu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:
- 2011-04-07 RB 23/2011 Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 5 maja 2011 roku
- 2011-04-09 RB 24/2011 Zawiązanie spółki zależnej
- 2011-04-12 RB 25/2011 Zawiązanie spółki zależnej
- 2011-04-13 RB 26/2011 Wyznaczenie pierwszego dnia notowania akcji Domenomania.pl na 14 kwietnia 2011r
- 2011-04-13 RB 27/2011 Raport miesięczny za marzec 2011 r.
- 2011-04-19 RB 28/2011 Istotna informacja
- 2011-04-21 RB 29/2011 Otrzymanie dofinansowania projektu w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka
- 2011-04-29 RB 30/2011 Zmiana terminu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
W kwietniu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI
-2011-04-15 ESPI 2/2011 Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 5 maja 2011 roku
-2011-04-29 ESPI 3/2011 Zmiana terminu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
-2011-04-29 ESPI 4/2011 Korekta - Zmiana terminu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W dniu 8 kwietnia 2011 roku Emitent zawiązał spółkę pod firmą: Kinomaniak Sp. z o.o. ("Spółka"). Kapitał zakładowy Spółki wynosi 1 000 000 zł, a udziałowcem został Emitent, który posiadał 100% udziałów objętych poprzez aport (o wartości 1 mln zł) zorganizowanej części przedsiębiorstwa TRO MEDIA SA - projektu Kinomaniak.pl. W ramach projektu Kinomaniak.pl rozpoczęte zostały prace związane z innowacyjnym produktem online dedykowanym fanom kina, który skierowany będzie na rynek polski jak i rynki zagraniczne - Spółka będzie kontynuowała realizację w/w produktu, który dostępny ma być na rynku na początku 2012 roku. Wg prognoz Emitenta przychody Spółki osiągną w 2011 r. 1,1 mln zł i będą rosły w latach 2012 - 2014 utrzymując dynamikę 100% w skali roku.
W dniu 11 kwietnia 2011 została zawiązana spółka Macro Games Sp. z o.o. ("Spółka") z kapitałem zakładowym 1 500 000 zł, której udziałowcem został Emitent, ktory posiadał100% udziałów objętych poprzez raport (o wartości 1,5 mln zł) zorganizowanej części przedsiębiorstwa TRO MEDIA SA - projektu Cscenter.pl (w skład której w szczególności wchodzi marka Cscenter.pl). Przedmiotem działalności Spółki ma być projekt Cscenter.pl związany z tematyką gier komputerowych. Spółka zamierza w ciągu 3 lat zostać liderem wśród portali internetowych w branży gier komputerowych w Polsce.
W dniu 14 kwietnia br. odbyło się pierwsze notowanie w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A i B spółki zależnej DOMENOMANIA.PL SA. Przedmiotem obrotu na rynku NewConnect jest łącznie 4.450.000 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,10 zł każda.
W ramach realizacji planów strategicznych Emitent rozpoczął współpracę ze spółką działającą pod firmą Digital Avenue SA (Spółka"). Emitent i Spółka będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamowych, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych świadczeń z tego tytułu w 2011 r. wyniesie co najmniej 1,1 mln zł netto.
Emitent otrzymał dofinansowanie projektu "Innowacyjna platforma IT zintegrowana z partnerami wspomagająca współpracę B2B dla branży reklamowej", w kwocie 1.348.220,00 zł. Projekt polegać będzie na opracowaniu inteligentnego, innowacyjnego na skalę europejską systemu informatycznego B2B, który umożliwiać będzie zautomatyzowaną i zintegrowaną z partnerami obsługę w zakresie targetowanej kontekstowo reklamy internetowej.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu maju, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
- publikacja raportu miesięcznego za kwiecień
- publikacja raportu za I kwartał 2011
- NWZA ws. zmiany statutu
- prace modernizacjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA S.A.
Rynek reklamy w I kwartale 2011 wzrósł o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2010r., osiągając poziom 1,61 mld złotych netto. Wzrost ten miał miejsce głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w Internecie (17,2% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku) i telewizji, które to w analizowanym okresie wyniosły odpowiednio 190 i 839 mln zł-podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce".
MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego.
Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W kwietniu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:
- 2011-04-07 RB 23/2011 Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 5 maja 2011 roku
- 2011-04-09 RB 24/2011 Zawiązanie spółki zależnej
- 2011-04-12 RB 25/2011 Zawiązanie spółki zależnej
- 2011-04-13 RB 26/2011 Wyznaczenie pierwszego dnia notowania akcji Domenomania.pl na 14 kwietnia 2011r
- 2011-04-13 RB 27/2011 Raport miesięczny za marzec 2011 r.
- 2011-04-19 RB 28/2011 Istotna informacja
- 2011-04-21 RB 29/2011 Otrzymanie dofinansowania projektu w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka
- 2011-04-29 RB 30/2011 Zmiana terminu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
W kwietniu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI
-2011-04-15 ESPI 2/2011 Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 5 maja 2011 roku
-2011-04-29 ESPI 3/2011 Zmiana terminu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
-2011-04-29 ESPI 4/2011 Korekta - Zmiana terminu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W dniu 8 kwietnia 2011 roku Emitent zawiązał spółkę pod firmą: Kinomaniak Sp. z o.o. ("Spółka"). Kapitał zakładowy Spółki wynosi 1 000 000 zł, a udziałowcem został Emitent, który posiadał 100% udziałów objętych poprzez aport (o wartości 1 mln zł) zorganizowanej części przedsiębiorstwa TRO MEDIA SA - projektu Kinomaniak.pl. W ramach projektu Kinomaniak.pl rozpoczęte zostały prace związane z innowacyjnym produktem online dedykowanym fanom kina, który skierowany będzie na rynek polski jak i rynki zagraniczne - Spółka będzie kontynuowała realizację w/w produktu, który dostępny ma być na rynku na początku 2012 roku. Wg prognoz Emitenta przychody Spółki osiągną w 2011 r. 1,1 mln zł i będą rosły w latach 2012 - 2014 utrzymując dynamikę 100% w skali roku.
W dniu 11 kwietnia 2011 została zawiązana spółka Macro Games Sp. z o.o. ("Spółka") z kapitałem zakładowym 1 500 000 zł, której udziałowcem został Emitent, ktory posiadał100% udziałów objętych poprzez raport (o wartości 1,5 mln zł) zorganizowanej części przedsiębiorstwa TRO MEDIA SA - projektu Cscenter.pl (w skład której w szczególności wchodzi marka Cscenter.pl). Przedmiotem działalności Spółki ma być projekt Cscenter.pl związany z tematyką gier komputerowych. Spółka zamierza w ciągu 3 lat zostać liderem wśród portali internetowych w branży gier komputerowych w Polsce.
W dniu 14 kwietnia br. odbyło się pierwsze notowanie w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A i B spółki zależnej DOMENOMANIA.PL SA. Przedmiotem obrotu na rynku NewConnect jest łącznie 4.450.000 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,10 zł każda.
W ramach realizacji planów strategicznych Emitent rozpoczął współpracę ze spółką działającą pod firmą Digital Avenue SA (Spółka"). Emitent i Spółka będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamowych, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych świadczeń z tego tytułu w 2011 r. wyniesie co najmniej 1,1 mln zł netto.
Emitent otrzymał dofinansowanie projektu "Innowacyjna platforma IT zintegrowana z partnerami wspomagająca współpracę B2B dla branży reklamowej", w kwocie 1.348.220,00 zł. Projekt polegać będzie na opracowaniu inteligentnego, innowacyjnego na skalę europejską systemu informatycznego B2B, który umożliwiać będzie zautomatyzowaną i zintegrowaną z partnerami obsługę w zakresie targetowanej kontekstowo reklamy internetowej.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu maju, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
- publikacja raportu miesięcznego za kwiecień
- publikacja raportu za I kwartał 2011
- NWZA ws. zmiany statutu
- prace modernizacjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach