pieniadz.pl

Raport miesięczny za styczeń 2011 r.

14-02-2011

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2011 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA S.A.

Według Raportu "Social Media 2010" Internet Standard potwierdzają się tendencje do wzrastania nakładów na promocję na portalach społecznościowych. Podstawą przychodów są przede wszystkim reklamy. Społeczność w sieci odgrywa coraz większe znaczenie zarówno w internetowym handlu jak i samych recenzjach produktów. Kto nie dba o odpowiedni wizerunek ten szybko zamiast zysków odnotowuje straty.

eMarketer natomiast szacuje, że w 2011 roku wydatki na reklamę w internecie stanowić będą 10, 8 procent całego rynku reklamy internetowej za oceanem czyli o 55 % więcej w stosunku do roku ubiegłego. W skali światowej nakłady na reklamę w portalach społecznościowych mają wzrosnąć o 71,6 proc, dając przychód 5,97 miliarda dolarów. Podobny trend widoczny jest w Polsce. Przemawia za tym ilość czasu jaką każdego dnia internauci spędzają w wirtualnym świecie społeczności. Jak donosi raport Royal Pingdom obecnie 1,97 miliarda ludzi to aktywni internauci. Dzięki przesunięciu większości sektorów działań do sieci to właśnie tam spędzają 70 % swojego czasu.

II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

W styczniu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:

- 2011-01-05 RB 1/2011 Istotna informacja

- 2011-01-12 RB 2/2011 Zawarcie znaczÄ…cej umowy

- 2011-01-14 RB 3/2011 Raport miesięczny za grudzień 2010 r.

- 2011-01-17 RB 4/2011 Korekta raportu nr 3/2011

- 2011-01-17 RB 5/2011 Zawarcie znaczÄ…cej umowy

- 2011-01-19 RB 6/2011 Istotna informacja

- 2011-01-25 RB 7/2011 Istotna informacja

- 2011-01-25 RB 8/2011 Zbycie akcji przez członka zarządu na rzecz instytucji finansowej

- 2011-01-26 RB 9/2011 Harmonogram przekazywania raportów okresowych w 2011 roku

- 2011-01-26 RB 10/2011 Zawarcie umowy z Autoryzowanym Doradcą przez spółkę zależną

- 2011-01-31 RB 11/2011 Przekształcenie formy prawnej Domenomania.pl w Spółkę Akcyjną

W styczniu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu ESPI raport:

- 2011-01-25 RB-ASO 1/2011 Zbycie akcji przez osobę mającą dostęp do informacji poufnych

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

W ramach realizacji celów emisyjnych Emitent 11 stycznia 2011 r. objął 70% udziałów w spółce Vista.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku. Przedmiotem działalności gdańskiej spółki jest wortal Vista.pl należący do czołówki serwisów oferujących użytkownikom pomoc w zakresie obsługi komputera. Wortal Vista.pl dzięki swojej bazie unikalnych użytkowników znacząco zwiększy (o blisko 33%) zasięg reklamowy kategorii "Nowe technologie" Emitenta. Spółka Vista.pl Sp. z o.o. bezpośrednio po objęciu udziałów przez TRO MEDIA SA podjęła uchwałę o zmianie nazwy na TECHKOMP Sp. z o.o., zmianie siedziby na miasto Wrocław oraz powołaniu nowego zarządu - funkcję Prezesa objął Mateusz Szuściak (Dyrektor ds. Rozwoju TRO MEDIA SA) a Wiceprezesa Cezary Groll (dotychczasowy członek zarządu i udziałowiec spółki).

W dniu 17 stycznia 2011r. Emitent podpisał Umowę Wspólnego Przedsięwzięcia, której celem jest realizacja projektu pod nazwą: SMSek.org ("Projekt"). Serwis stanowi uzupełnienie należącego do TRO MEDIA projektu Smstown.pl. SMSek.org jest serwisem internetowym skoncentrowanym na unikalnej grupie odbiorców, gromadzącym wszelkiego rodzaju gotowe SMS na każdą okazję nadsyłane przez użytkowników. Serwis SMSek.org istnieje od 5 lat, jego miesięczna oglądalność to 22 tys. unikalnych użytkowników generujących ponad 70 tys. odsłon.

Emitent nabył również za kwotę 30 tys. zł brutto serwis internetowy wraz z bazą danych i domenę Tibia.net.pl. Tibia.net.pl jest jedną z czołowych społeczności popularnej gry Tibia w internecie. Serwis odwiedzany jest przez grupę około 300 000 unikalnych użytkowników miesięcznie generujących ponad 2,5 mln odsłon. Serwis powiększa zasięg kategorii "Społeczności" i "Gry komputerowe" TRO MEDIA SA zwiększając cały zasięg reklamowy Spółki o około 10% (unikalni użytkownicy) oraz 14% (odsłony).

Realizując strategię przedstawioną w dokumencie informacyjnym TRO MEDIA SA nawiązała współpracę z firmą Computer Games Online S.R.L. z siedzibą w Rumunii - autoryzowanym dystrybutorem Valve Software na terenie EMEA. Spółka nabyła prawa do sprzedaży kluczy do gier (ESD - Electronic Software Distribution) dla aplikacji Steam. Steam jest platformą gier utworzoną w 2003 roku przez Vale Software. Używana jest obecnie do dystrybucji i zarządzania grami produkcji Valve oraz innych deweloperów. Posiada bazę 1,100 gier gromadząc regularnie 1,8 mln unikalnych użytkowników.

W dniu 31 stycznia 2011 r. w Krajowym Rejestrze Sądowym zostało zarejestrowane przekształcenie spółki Domenomania.pl Sp. z o.o. ("Spółka") w Spółkę Akcyjną. Kapitał akcyjny Domenomania.pl S.A. jest równy 345.000 zł i dzieli się na 3.450.000 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Domenomania.pl jest spółką z portfela Emitenta.

IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu październiku i listopadzie, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.

W miesiącu lutym 2011 miały lub będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:

- publikacja raportu miesięcznego za styczeń

- podwyższenie kapitału zakładowego w spółce Domenomania.pl poprzez przeprowadzenie oferty prywatnej

- analiza kolejnych projektów

- prace modernizacyjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm