pieniadz.pl

Raport miesięczny za listopad 2010 r.

14-12-2010

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za listopad 2010 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA SA.

Jak wynika z raportu domu mediowego Starlink, w Polsce od stycznia do września br. na reklamę w internecie wydano więcej o 23,1 procent niż rok wcześniej. Wzrost wartości odnotowały również reklama telewizyjna (o 8,3 proc.) i radiowa (o 0,9 proc.). Udział reklamy internetowej w całościowych wydatkach marketingowych w Polsce zwiększył się z 11,9 proc. do 14 proc. Tym samym sieć umocniła się jako drugie medium reklamowe, zwłaszcza że udział prasy spadł do 9,9 proc. W internecie dużo więcej niż rok wcześniej wydali reklamodawcy z branży motoryzacji, handlu i FMCG.

Międzynarodowa sieć domów mediowych ZenithOptimedia Group (ZOG) w kolejnych latach spodziewa się dalszych wzrostów nakładów na promocję na całym świecie. Oczekuje się, że pomiędzy 2009 i 2012 rokiem reklama mobilna będzie rosła średnio o 44,3 proc. rocznie, w social media o 31,2 proc.

II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

W listopadzie 2010 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:

- 2010-11-02 RB 18/2010 Zawarcie znaczÄ…cej umowy - akwizycja Domenomania.pl Sp. z o.o.

- 2010-11-10 RK 19/2010 Raport za III kwartał 2010 r.

- 2010-11-15 RB 20/2010 Raport miesięczny za październik 2010 r.

W listopadzie 2010 roku spółka nie przekazywała raportów za pośrednictwem systemu ESPI.

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

TRO MEDIA SA realizując cele emisyjne opisane w dokumencie informacyjnym w listopadzie br. podpisała umowę, na mocy której Emitent nabył 100% udziałów spółki Domenomania.pl Sp. z o.o. Cena zakupu wyniosła 400 000,00 zł.

Domenomania.pl Sp. z o.o. to jeden z czołowych dostawców usług hostingowych i rejestratorów domen w Polsce. Odbiorcą usług są małe i średnie przedsiębiorstwa oraz ciągle rosnąca liczba osób prywatnych. Kapitał zakładowy Domenomania.pl Sp. z o.o. jest równy 300.000 zł., po trzech kwartałach spółka osiągnęła 1,85 mln zł przychodów oraz 0,49 mln zł zysku netto (dane szacunkowe).

Zakup Domenomania.pl Sp. z o.o. przez TRO MEDIA SA nastąpił od Pana Marcina Misztala, który jest Prezesem Zarządu Emitenta na analogicznych warunkach, na których Pan Marcin Misztal, nabył 100% udziałów w Spółce, mając prawo jej pierwokupu.

IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu październiku i listopadzie, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.

W miesiącu grudniu miały lub będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:

- publikacja raportu miesięcznego za listopad

- analiza kolejnych projektów do przejęcia


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm