Podpisanie umowy o dofinansowanie w ramach Działania 8.2. POIG
30-09-2011
Zarząd Spółki INFOSYSTEMS SA informuje, iż w dniu 29 września 2011 roku podpisał z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości umowę na dofinansowanie projektu w ramach działania 8.2."Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B"w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Projekt Spółki pt.: "Zakup i wdrożenie platformy B2B integrującej zarządzanie procesami biznesowymi z partnerami" będzie realizowany od 1 października 2011 roku od 31 grudnia 2012 roku. Całkowity koszt projektu opiewa na kwotę 3 978 740,00 zł a pozyskane dofinansowanie stanowi 50% kosztów kwalifikowanych projektu i wynosi 1 989 370 zł.
W wyniku realizacji projektu Spółka przejmie realizację większości procesów komunikacyjnych z klientami i dostawcami Partnerów biznesowych. Komunikacji ta zostanie zastąpiona elektroniczna wymianą danych. Procesy te będą wspierane przez elektroniczną wymianę danych w modelu B2B przez wdrażany w ramach projektu portal internetowy. W ramach niniejszego projektu planuje się przyjęcie formuły umożliwiającej skrócenie procesu komunikacji związanej z procesami marketingowymi, pozyskiwaniem klientów, koordynacji współpracy z klientami (składanie i realizacja zamówienia) oraz zarządzania łańcuchami dostaw (surowców i produktów). Realizacja procesów biznesowych modelu B2B wpłynie bezpośrednio na poprawę terminowości realizacji zamówień i optymalizację planowania dostaw i przyczyni się do zwiększenia konkurencyjności Spółki.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Projekt Spółki pt.: "Zakup i wdrożenie platformy B2B integrującej zarządzanie procesami biznesowymi z partnerami" będzie realizowany od 1 października 2011 roku od 31 grudnia 2012 roku. Całkowity koszt projektu opiewa na kwotę 3 978 740,00 zł a pozyskane dofinansowanie stanowi 50% kosztów kwalifikowanych projektu i wynosi 1 989 370 zł.
W wyniku realizacji projektu Spółka przejmie realizację większości procesów komunikacyjnych z klientami i dostawcami Partnerów biznesowych. Komunikacji ta zostanie zastąpiona elektroniczna wymianą danych. Procesy te będą wspierane przez elektroniczną wymianę danych w modelu B2B przez wdrażany w ramach projektu portal internetowy. W ramach niniejszego projektu planuje się przyjęcie formuły umożliwiającej skrócenie procesu komunikacji związanej z procesami marketingowymi, pozyskiwaniem klientów, koordynacji współpracy z klientami (składanie i realizacja zamówienia) oraz zarządzania łańcuchami dostaw (surowców i produktów). Realizacja procesów biznesowych modelu B2B wpłynie bezpośrednio na poprawę terminowości realizacji zamówień i optymalizację planowania dostaw i przyczyni się do zwiększenia konkurencyjności Spółki.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"