Wdrożenie technologii InteliWISE dla Central Bank w USA.
24-09-2010
Zarząd InteliWISE SA informuje, że Spółka uruchomiła wdrożenie pilotażowe rozwiązania InteliWISE Enterprise Solution dla Central Bank w Missouri, USA. Wirtualny Doradca InteliWISE obecny na stronie kontaktowej Central Bank'u jest innowacyjnym rozwiązaniem samoobsługi klientów (web self-service). Technologia InteliWISE wspomaga obsługę klientów Central Bank w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.
Central Bank zapewnia pełen zakres finansowych usług i rozwiązań od 1902 roku. Jest częścią holdingu bankowego Central Bancompany, który w 2010 roku został zaliczony przez Forbes do grona 10 najlepszych banków Ameryki.
Spodziewane są przychody związane z wdrożeniem komercyjnym.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 1 do Uchwały nr 346/2007 Zarządu GPW w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r. "Informacje bieżące i okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu"
Central Bank zapewnia pełen zakres finansowych usług i rozwiązań od 1902 roku. Jest częścią holdingu bankowego Central Bancompany, który w 2010 roku został zaliczony przez Forbes do grona 10 najlepszych banków Ameryki.
Spodziewane są przychody związane z wdrożeniem komercyjnym.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 1 do Uchwały nr 346/2007 Zarządu GPW w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r. "Informacje bieżące i okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu"