Zawarcie aneksu do umowy znaczÄ…cej z Canal+ cyfrowy sp. z o.o.
22-03-2013
Zarząd Spółki w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 21/2012 z dnia 23 sierpnia 2012 roku informuje, iż Spółka podpisała aneks rozszerzający zakres prac określonych w umowie zawartej ze spółką CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Przedmiotem aneksu jest rozwój technologii LiveChat wdrożonej u klienta, w szczególności poprzez wdrożenie narzędzi zapewniających wsparcie przez oprogramowanie www.LiveChat1.pl działającego u klienta call center.
Wdrożone u klienta profesjonalne rozwiązanie LiveChat oparte jest na opatentowanej przez InteliWISE S.A. w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej technologii, o czym Spółka informowała w raporcie bieżącym nr 14/2012 z 19 czerwca 2012 roku.
Rozszerzenie współpracy z klientem stanowi efekt realizacji nowej strategii Spółki dotyczącej oferowania rozwiązań wsparcia obsługi transakcji klientów w Internecie, opartych o technologię Wirtualne Call Center.
W pozostałym zakresie aneks nie zmienia zawartej umowy i nie zawiera postanowień odmiennych od stosowanych w tego typu umowach.
Niniejsza informacja uznana została za istotną z uwagi na jej znaczenie dla realizacji strategii rozwoju Spółki.
Podstawa prawna:
§3 ust. 2 pkt. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Przedmiotem aneksu jest rozwój technologii LiveChat wdrożonej u klienta, w szczególności poprzez wdrożenie narzędzi zapewniających wsparcie przez oprogramowanie www.LiveChat1.pl działającego u klienta call center.
Wdrożone u klienta profesjonalne rozwiązanie LiveChat oparte jest na opatentowanej przez InteliWISE S.A. w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej technologii, o czym Spółka informowała w raporcie bieżącym nr 14/2012 z 19 czerwca 2012 roku.
Rozszerzenie współpracy z klientem stanowi efekt realizacji nowej strategii Spółki dotyczącej oferowania rozwiązań wsparcia obsługi transakcji klientów w Internecie, opartych o technologię Wirtualne Call Center.
W pozostałym zakresie aneks nie zmienia zawartej umowy i nie zawiera postanowień odmiennych od stosowanych w tego typu umowach.
Niniejsza informacja uznana została za istotną z uwagi na jej znaczenie dla realizacji strategii rozwoju Spółki.
Podstawa prawna:
§3 ust. 2 pkt. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".