Wprowadzenie nowych produktów do oferty spółki - realizacja celów emisyjnych.
02-07-2012
Zarząd K&K Herbal Poland S.A. informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj 02.07.2012 Spółka wprowadziła do oferty 8 nowych produkty firmy Laboratorios Farmaceuticos Pejoseca, S.L. z Hiszpanii:
1. NATURALNY ŻEL ALOE VERA ALOVERIA - 99,6% czysty aloes
- czysty żel dermatologiczny Aloveria 250 ml
- czysty żel dermatologiczny Aloveria 1000 ml
2. NAPÓJ ALOESOWY ALOVERIA - 99,6% czysty aloes
- napój aloesowy Aloveria 250 ml
- napój aloesowy Aloveria 1000 ml
3. KREM POWSTRZYMUJĄCY OZNAKI STARZENIA - 30% czysty aloes.
- Krem przeciwko oznakom starzenia Aloveria 50 ml
4. AKTYWYNY KREM NAWILŻAJĄCY
- Aktywny krem nawilżający Aloveria 200 ml
5. KREM REWITALIZUJĄCY - 30% czysty aloes.
- Krem rewitalizujący Aloveria 200 ml
6. KREM INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCY - 30% czysty aloes.
- Krem intensywnie odżywiający Aloveria 200 ml
Seria produktów VERY ALOE Aloveria wyróżnia się wśród innych produktów, ponieważ:
- jest wytwarzana z liści aloesu, pochodzących z Wysp Kanaryjskich, posiadających certyfikat ekologiczny CRAE.
- w procesie produkcji wykorzystywany jest proces charakteryzujący się niską temperaturą obróbki i zachowujący wszystkie pierwiastki świeżej rośliny.
- ponad 30 różnych badań naukowych przeprowadzonych na uniwersytetach i w innych instytucjach na całym świecie gwarantuje jakość i skuteczność Aloveria.
- posiada gwarancję jakości, ponieważ jest wytwarzane przez jedyne europejskie laboratorium farmaceutyczne, które kontroluje jakość upraw, produkcję i marketing produktu - Dział Badań, Rozwoju i Innowacji.
- oferuje szeroką gamę produktów powstałych w oparciu o czysty żel Aloveria przebadanych dermatologicznie przez Dział Badań, Rozwoju i Innowacji.
Pozostałe 8 produktów serii Aloveria zostaną wprowadzone do oferty spółki najpóźniej do 09.07.2012.
Wprowadzenie do oferty nowych produktów firmy Laboratorios Farmaceuticos Pejoseca, S.L. jest konsekwencją podpisanej umowy z listopada 2011 roku oraz zakończenia procedury zgłoszeniowej w/w produktów. Wprowadzenie produktów Aloveria następuje zgodnie z realizacją celów emisyjnych (II kwartał 2012). Zarząd uznał finalizację ww. umowy za istotną, ze względu na jej wpływ na perspektywy rozwoju Emitenta. W ocenie Zarządu Spółki wprowadzenie nowych produktów do oferty spółki będzie miało pozytywny wpływ na wyniki finansowe spółki.
Podstawa prawna: §3 ust.1; §4 ust.2 pkt.2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku New Connect."
1. NATURALNY ŻEL ALOE VERA ALOVERIA - 99,6% czysty aloes
- czysty żel dermatologiczny Aloveria 250 ml
- czysty żel dermatologiczny Aloveria 1000 ml
2. NAPÓJ ALOESOWY ALOVERIA - 99,6% czysty aloes
- napój aloesowy Aloveria 250 ml
- napój aloesowy Aloveria 1000 ml
3. KREM POWSTRZYMUJĄCY OZNAKI STARZENIA - 30% czysty aloes.
- Krem przeciwko oznakom starzenia Aloveria 50 ml
4. AKTYWYNY KREM NAWILŻAJĄCY
- Aktywny krem nawilżający Aloveria 200 ml
5. KREM REWITALIZUJĄCY - 30% czysty aloes.
- Krem rewitalizujący Aloveria 200 ml
6. KREM INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCY - 30% czysty aloes.
- Krem intensywnie odżywiający Aloveria 200 ml
Seria produktów VERY ALOE Aloveria wyróżnia się wśród innych produktów, ponieważ:
- jest wytwarzana z liści aloesu, pochodzących z Wysp Kanaryjskich, posiadających certyfikat ekologiczny CRAE.
- w procesie produkcji wykorzystywany jest proces charakteryzujący się niską temperaturą obróbki i zachowujący wszystkie pierwiastki świeżej rośliny.
- ponad 30 różnych badań naukowych przeprowadzonych na uniwersytetach i w innych instytucjach na całym świecie gwarantuje jakość i skuteczność Aloveria.
- posiada gwarancję jakości, ponieważ jest wytwarzane przez jedyne europejskie laboratorium farmaceutyczne, które kontroluje jakość upraw, produkcję i marketing produktu - Dział Badań, Rozwoju i Innowacji.
- oferuje szeroką gamę produktów powstałych w oparciu o czysty żel Aloveria przebadanych dermatologicznie przez Dział Badań, Rozwoju i Innowacji.
Pozostałe 8 produktów serii Aloveria zostaną wprowadzone do oferty spółki najpóźniej do 09.07.2012.
Wprowadzenie do oferty nowych produktów firmy Laboratorios Farmaceuticos Pejoseca, S.L. jest konsekwencją podpisanej umowy z listopada 2011 roku oraz zakończenia procedury zgłoszeniowej w/w produktów. Wprowadzenie produktów Aloveria następuje zgodnie z realizacją celów emisyjnych (II kwartał 2012). Zarząd uznał finalizację ww. umowy za istotną, ze względu na jej wpływ na perspektywy rozwoju Emitenta. W ocenie Zarządu Spółki wprowadzenie nowych produktów do oferty spółki będzie miało pozytywny wpływ na wyniki finansowe spółki.
Podstawa prawna: §3 ust.1; §4 ust.2 pkt.2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku New Connect."