Zawarcie umowy na wdrożenie platformy zakupowej w Banku BGŻ S.A.
02-09-2013
Zawarcie umowy na wdrożenie platformy zakupowej w Banku BGŻ S.A.
Zarząd Spółki LOGINTRADE S.A. z siedzibą we Wrocławiu (dalej: "Spółka", "Emitent"), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 6/2013 z dnia 9 maja 2013 r. (w którym Spółka poinformowała o wygraniu przetargu na obsługę procesu zamówień oraz zakupów w Banku BGŻ S.A.) informuje, że w dniu 2 września 2013 r. Spółka podpisała umowę z Bankiem BGŻ S.A. na wdrożenie platformy zakupowej.
W ramach realizacji przedmiotowego projektu Emitent wdroży swoje rozwiązanie wspierające proces zakupów korporacyjnych - platformę zakupową, która obsłuży proces zamówień oraz zakupów korporacyjnych w Banku BGŻ S.A
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Zarząd Spółki LOGINTRADE S.A. z siedzibą we Wrocławiu (dalej: "Spółka", "Emitent"), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 6/2013 z dnia 9 maja 2013 r. (w którym Spółka poinformowała o wygraniu przetargu na obsługę procesu zamówień oraz zakupów w Banku BGŻ S.A.) informuje, że w dniu 2 września 2013 r. Spółka podpisała umowę z Bankiem BGŻ S.A. na wdrożenie platformy zakupowej.
W ramach realizacji przedmiotowego projektu Emitent wdroży swoje rozwiązanie wspierające proces zakupów korporacyjnych - platformę zakupową, która obsłuży proces zamówień oraz zakupów korporacyjnych w Banku BGŻ S.A
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".