Raport miesięczny - sierpień 2009 r.
14-09-2009
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008r. Zarząd Fabryka Diet SA przekazuje miesięczny raport dotyczący: 1) - istotnych zdarzeń w otoczeniu rynkowym Emitenta - sierpień 2009 r.; 2) - raportów bieżących opublikowanych w sierpniu 2009 r.; 3) - informacji na temat celów emisji, jeżeli ich realizacja nastąpiła w sierpniu; 4) - wydarzeń, które wystąpiły we wrześniu oraz mają wystąpić w październiku. Ad. 1). W związku z aktualną sytuacją rynkową Spółka odczuwa zmiany na polu reklamowym, których skutkiem jest ograniczenie możliwości w zakresie działalności reklamowej Spółki. Ad. 2). Lista raportów opublikowanych w sierpniu 2009 r.: RO-P 52/2009 Raport półroczny za I półrocze 2009r. RB 53/2009 - wygrajkonkurs.pl - ocena formalna wniosku o dofinansowanie RB 54/2009 - Zawarcie umowy pożyczki z Panem Markiem Kwiatkowskim oraz złożenie oferty wykupu przedmiotu leasingu RB 55/2009 - Wykup przedmiotu leasingu i wpłata tytułem rozliczenia umowy leasingu RB 56/2009 - Raport miesięczny - lipiec 2009 RB 57/2009 - Umowa z Makroconcert Sp. z o. o. RB 58/2009 - Umowa z Impact Media Sp. z o.o. - emisja spotów reklamowych w Radio Kolor RB ESPI 11/2009 - Zmniejszenie stanu posiadania przez Panią Magdalenę Robaczewską RB ESPI 12/2009 - Zwiększenie stanu posiadania przez Pana Marka Kwiatkowskiego RB ESPI 13/2009 - Przekroczenie progu 5% przez Pana Antoniego Kowalika Ad. 3). Spółka realizowała następujące cele, które przedstawione zostały w Dokumencie Informacyjnym opublikowanym w dniu 18 maja 2009 roku; - budowa znajomości marki "Fabryka Diet" jako najważniejszego znaku na rynku towarów i usług związanych z dietą, prawidłowym odżywianiem oraz zdrowym trybem życia; - budowa oferty towarów i usług o najwyższej jakości, sprawdzonych i polecanych przez specjalistów Emitenta; - realizacja strategii marketingowo-medialnej Spółki. Ad. 4). We wrześniu br. Fabryka Diet S.A.: - przeprowadziła konkurs sms-owy "Dni Urody" - zorganizowała dla użytkowników serwisu www.fabrykadiet.pl tematyczny konkurs "Michael Jackson - legenda"; - uruchomiła na portalu dietydiety.pl stały konkurs sms-owy pod nazwą "Dietetyczna środa konkursowa". W ramach promocji konkursu Spółka m. in. podpisała umowę z Impact Media Sp. z o. o. (RB 58/2009) na emisję 76 spotów reklamowych na antenie Radia Kolor oraz zamieściła materiał reklamowy w dzienniku Super Express; - zleciła grupie badawczej TNS OBOP przeprowadzenie badania opinii publicznej w zakresie zdrowego stylu życia dla portalu dietydiety.pl.; - zleciła produkcję kilku tysięcy materiałów reklamowych, które Spółka planuje dystrybuować podczas eventów (wydarzeń medialno-reklamowych), których będzie patronem medialnym - m. in. "Women's Day" w Warszawie oraz "The Merchants of Bollywood" w Warszawie; - rozpoczęła pracę nad autorskim, 48-stronicowym magazynem Fabryki Diet, skierowanym do kobiet, który wydany zostanie w nakładzie 8 tysięcy egzemplarzy w ramach współpracy z Agape - Agencja Doradcza i Wydawnicza. Planowany termin wydania to 16 października; - będzie kontynuować współpracę z firmą MAYFLY Sp. z o. o. W ramach współpracy 18 września ukaże się kolejne kioskowe wydanie filmu instruktażowego w zakresie fitnessu, którego Fabryka Diet S.A. jest patronem medialnym; - Spółka zwoła Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy. W październiku 2009 r. Spółka planuje m. in.: - przeprowadzenie 3 konkursów sms-owych, w tym stałego konkursu "Dietetyczna środa konkursowa"; - publikację informacji dotyczącej przeprowadzonego we wrześniu badania na zlecenie Fabryki Diet S.A. przez międzynarodową grupę badawczą TNS OBOP - kontynuację działań w zakresie organizacji przedsięwzięcia "Women's Day" zaplanowanego na październik 2009r. w Warszawie; - Nadzwyczajne Walne Zgromadzenia Akcjonariuszy; - kontynuację procesu odwrotnego przejęcia ze spółką Osiedle Poniatowskie Sp. z o. o. Podstawa prawna: Załącznik nr 1 do Uchwały nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r., pkt. 16