Umowa z Makroconcert Sp. z o. o.
17-08-2009
Zarząd Fabryka Diet S.A, informuje o wpłynięciu do Spółki podpisanej umowy z firmą Makroconcert Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, dotyczącej wydarzenia "The Mercgants of Bollywood", którego termin realizacji planowany jest na 15 grudnia 2009 roku w Warszawie i którego patronem medialnym będzie Fabryka Diet S.A. Przedmiotem umowy jest określenie warunków i zakresu usług o charakterze promocyjno-reklamowym świadczonych na rzecz Spółki. Fabryka Diet S.A. w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zajmie się działalnością marketingowo-medialną prowadzoną za pośrednictwem 2 portali: dietydiety.pl oraz fabrykadiet.pl Fabryka Diet S.A. poniesie również część kosztów produkcji i organizacji imprezy poprzez wniesienie wkładu sponsorskiego. Agencja koncertowa Makroconcert powstała w 1996 roku na Litwie. Stopniowo rozszerzała swoją działalność na poszczególne państwa Europy Środkowej i Wschodniej, aby w ciągu kilku lat stać się największą agencją artystyczną w tym regionie. Obecnie firma ma oddziały w Polsce, Czechach, Rosji, Estonii, a także na Litwie, Łotwie i Białorusi. Zajmuje się organizacją masowych imprez rozrywkowych o różnorodnym charakterze. Warunki umowy nie odbiegają od rynkowych warunków dla tego typu umów. Umowa została uznana za istotną ze względu na rozszerzenie działalności promocyjno-reklamowej Spółki. Podstawa prawna: §3 ust. 2 pkt. 2 załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r.