Raport miesięczny - kwiecień 2009
14-05-2009
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008r. Zarząd Fabryka Diet SA przekazuje miesięczny raport dotyczący: 1) - istotnych zdarzeń w otoczeniu rynkowym Emitenta - kwiecień 2009r.; 2) - raportów bieżących opublikowanych w kwietniu 2009r.; 3) - informacji na temat celów emisji, jeżeli ich realizacja nastąpiła w kwietniu; 4) - wydarzeń, które wystąpiły oraz mają wystąpić w miesiącu maju; 5) - wydarzeń mających mieć miejsce w czerwcu. Ad. 1). W kwietniu b. r. miało miejsce Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Treść uchwał podjętych przez NWZA została opublikowana w raporcie bieżącym nr 13/2009. W ramach prowadzonych przez Spółkę działań multimedialnych przeprowadzono trzy konkursy sms-owe: - Wielki Konkurs Wiosenny - Konkurs Światowy Dzień Zdrowia - Konkurs Światowy Dzień Książki Do prowadzonego przez Spółkę pasażu handlowego znajdującego się na stronie www.fabrykadiet.pl wprowadzono jedną z większych hurtowni artykułów pończoszniczych na terenie województwa mazowieckiego, firmę "Raj-pol" z siedzibą w Warszawie. Ponadto Spółka wzięła udział w akcji promocyjno - reklamowej "Tydzień Zdrowia na antenie RDC", w której była partnerem oraz jednym z ekspertów w dziedzinie zdrowego odżywiania. Kampania stanowi kontynuację współpracy z RDC. Ad. 2). Lista raportów opublikowanych w kwietniu b.r. RB 13/2009 - Treść uchwał podjętych przez NWZA RO 14/2009 - Publikacja Raportu Rocznego RB 15/2009 - Raport miesięczny - marzec 2009r. RB 16/2009 - Rejestracja Praw Poboru przez KDPW RB 17/2009 - Istotna informacja - współpraca z RDC RB 18/2009 - Złożenie ogłoszenie do MSiG - oferta publiczna akcji serii D RB ESPI 3/2009 - Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% liczby głosów na NWZA Ad. 3). Spółka zrealizowała następujące cele, które przedstawione zostały w Dokumencie Informacyjnym opublikowanym w dniu 5 grudnia 2008r. : - budowa znajomości marki "Fabryka Diet" jako najważniejszego znaku na rynku towarów i usług związanych z dietą, prawidłowym odżywianiem oraz zdrowym trybem życia, - budowa oferty towarów i usług o najwyższej jakości, sprawdzonych i polecanych przez specjalistów Emitenta. Ad. 4). W maju b.r. spółka: - podpisała list intencyjny ze spółką Venture Incubator S.A., którego przedmiotem jest współpraca Zarządów Spółek, mająca na celu realizację procesu odwrotnego przejęcia. - zawiązała spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością pod firmą "wygrajkonkurs.pl". Spółka została utworzona jako podmiot celowy dla realizacji projektu internetowego, o sfinansowanie którego firma będzie ubiegać się ze środków programów pomocowych Unii Europejskiej - rozpoczęła konkurs sms-owy "GSM", który zostanie zakończony 18 maja b.r. i który w całości jest sponsorowany przez Fabryka Diet S.A. - zwoła Zwyczajne Walne Zgromadzenie, - uruchomi serwis ezoteryczny w ramach portalu www.fabrykadiet.pl Ad. 5). W czerwcu 2009 r. Spółka planuje m.in.: - emisję akcji serii D z zachowaniem praw poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy; - emisję kilkudziesięciu spotów reklamowych Spółki Fabryka Diet S.A. na antenie Radia dla Ciebie; - zorganizowanie konkursu wakacyjnego, który będzie największym z dotychczas zorganizowanych przedsięwzięć. Nagrodę główną stanowić będzie wycieczka do Egiptu. Spółka planuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową. - zorganizowanie konkursu z okazji Dnia Dziecka - uruchomienie nowego wortalu tematycznego - odbycie Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy. Podstawa prawna: Załącznik nr 1 do Uchwały nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r., pkt. 16