Nabycie udziałów w spółce Ads Promotion Sp. z o.o.
30-12-2013
Zarząd Mobile Factory S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "Emitent", "Spółka") niniejszym informuje, że w dniu 30 grudnia 2013 Emitent dokonał zakupu 92 (dziewięćdziesiąt dwa) udziałów o wartości nominalnej 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych) każdy spółki pod firmą Ads Promotion Sp. z o.o. z siedzibą w Józefowie (dalej: "Ads Promotion") za łączną cenę w wysokości 386.400,00 (trzysta osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta) zł. Kupione udziały stanowią 90,20% w kapitale zakładowym oraz głosach na zgromadzeniu wspólników nabywanej spółki.
Działalność Ads Promotion związana jest m.in. z szeroko pojętym e-mail marketingiem, monitoringiem mediów i społeczności, budowaniem relacji z klientami, sprzedawcami i prasą oraz kreacją kampanii reklamowych w internecie włącznie z ich zarządzaniem i raportowaniem.
Zakup został sfinansowany ze środków własnych Emitenta, a spółka zostanie włączona pod kontrolę Wydziału ds. Konferencji. Łączna kwota transakcji za udziały została przez strony wynegocjowana i ustalona na podstawie aktywów posiadanych przez Ads Promotion przy czym dla papierów wartościowych notowanych na giełdzie przyjęto średni 100-sesyjny kurs rynkowy. Przy wycenie transakcji strony wzięły także pod uwagę premię za pakiet większościowy.
Emitent przekazuje niniejszą informację z uwagi na fakt, iż dokonana transakcja stanowi realizację strategii polegającej na konsekwentnym rozwoju działalności, tj. budowie Grupy Kapitałowej Mobile Factory, co w konsekwencji ma również wpływ na sytuację gospodarczą, majątkową i finansową Emitenta.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 1 w zw. z §2 ust. 1 pkt 2a) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Działalność Ads Promotion związana jest m.in. z szeroko pojętym e-mail marketingiem, monitoringiem mediów i społeczności, budowaniem relacji z klientami, sprzedawcami i prasą oraz kreacją kampanii reklamowych w internecie włącznie z ich zarządzaniem i raportowaniem.
Zakup został sfinansowany ze środków własnych Emitenta, a spółka zostanie włączona pod kontrolę Wydziału ds. Konferencji. Łączna kwota transakcji za udziały została przez strony wynegocjowana i ustalona na podstawie aktywów posiadanych przez Ads Promotion przy czym dla papierów wartościowych notowanych na giełdzie przyjęto średni 100-sesyjny kurs rynkowy. Przy wycenie transakcji strony wzięły także pod uwagę premię za pakiet większościowy.
Emitent przekazuje niniejszą informację z uwagi na fakt, iż dokonana transakcja stanowi realizację strategii polegającej na konsekwentnym rozwoju działalności, tj. budowie Grupy Kapitałowej Mobile Factory, co w konsekwencji ma również wpływ na sytuację gospodarczą, majątkową i finansową Emitenta.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 1 w zw. z §2 ust. 1 pkt 2a) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".