Raport miesięczny za luty 2013
11-03-2013
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za luty 2013.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
2012 rok według prognoz spadł w granicach 3-6%, pomimo Euro 2012. W dalszym ciągu zmianom podlega jego struktura: najmocniej spadają wydatki na dzienniki i magazyny, nieco mniej na radio, reklamę zewnętrzną i tv, zaś na stałym lub rosnącym poziomie utrzymują się wydatki na internet. Wobec spowolnienia gospodarczego przewidzianego na pierwszą połowę 2013 oczekujemy dalszego, łagodnego spadku inwestycji reklamowych w przyszłym roku z możliwych lekkim odbiciem w czwartym kwartale 2013. Biorąc pod uwagę wyżej wymienione czynniki szczególnie istotne jest dalsze rozszerzenia współpracy MEDIACAP SA z podmiotami, które swoje działania finansują z bezpośredniego lub pośredniego wsparcia Unii Europejskiej - wydatki te nie podlegają bowiem trendom komercyjnym, tylko zależne są od perspektywy budżetowej UE. Równocześnie w ramach obu podmiotów grupy zakładamy utrzymującą się istotną presję cenową oraz możliwe redukcje budżetów przez istniejących klientów.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI w lutym 2013:
11.02.2013 - RB 4/2013 - Raport miesięczny za styczeń 2013
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2013.
19.02.2013 - RB 5/2013 - Wygrany przetarg na kompleksową obsługę dla operatora sieci kablowej Vectra Media Sp. z o.o.
Zarząd MEDIACAP SA informuje, iż spółka zależna Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. wygrała przetarg na długofalową obsługę ATL i BTL dla operatora sieci kablowej Vectra Media Sp. z o.o.
Działania będą obejmowały tworzenie wizerunku marki oraz komunikację oferty promocyjnej operatora. Wypracowana platforma komunikacyjna realizowana będzie w kampanii 360 stopni, obejmującej również nowe brand identity dla materiałów BTL.
Ze względu na skalę zlecenia i długoterminowość współpracy, informacja ta jest istotną w mniemaniu spółki.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 p. 2 Załącznika do Uchwały Nr 363/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 27 lipca 2009 r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu."
Spółka nie dokonała publikacji w systemie ESPI w lutym 2013:
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
Mijający rok stanowi zamknięcie pierwszego cyklu inwestycyjnego po wejściu na NewConnect w 2008 roku: po dokonanym zakupie spółki zależnej Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o., udało się przywrócić ją do zysków i tym samym osiągnąć planowany efekt poszerzenia zakresu działalności spółki, dywersyfikacji jej ryzyka i wzrostu przychodów, które przebiły poprzedni rekord z 2011 roku. Również na poziomie działalności w jednostce głównej rok 2012 był okresem intensywnego ale zrównoważonego i zyskownego wzrostu.
Tym samym rok 2013 będzie otwarciem kolejnego cyklu w rozwoju MEDIACAP SA w ramach którego Grupa będzie chciała w dalszej mierze zdywersyfikować swoje źródła przychodów i wzmocnić swoją obecność w najbardziej obiecującym segmencie rynkowym - internecie. Pierwszym etapem realizacji tych planów będzie oszacowanie możliwości finansowych spółki, szczególnie w zakresie długu, z uwzględnieniem znacznie lepszego standingu finansowego obu spółek po udanym 2012.
Opisane działania mają doprowadzić do możliwości przeniesienia spółki na parkiet główny GPW.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
11.03.2013 - Publikacja raportu miesięcznego za luty 2013
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
2012 rok według prognoz spadł w granicach 3-6%, pomimo Euro 2012. W dalszym ciągu zmianom podlega jego struktura: najmocniej spadają wydatki na dzienniki i magazyny, nieco mniej na radio, reklamę zewnętrzną i tv, zaś na stałym lub rosnącym poziomie utrzymują się wydatki na internet. Wobec spowolnienia gospodarczego przewidzianego na pierwszą połowę 2013 oczekujemy dalszego, łagodnego spadku inwestycji reklamowych w przyszłym roku z możliwych lekkim odbiciem w czwartym kwartale 2013. Biorąc pod uwagę wyżej wymienione czynniki szczególnie istotne jest dalsze rozszerzenia współpracy MEDIACAP SA z podmiotami, które swoje działania finansują z bezpośredniego lub pośredniego wsparcia Unii Europejskiej - wydatki te nie podlegają bowiem trendom komercyjnym, tylko zależne są od perspektywy budżetowej UE. Równocześnie w ramach obu podmiotów grupy zakładamy utrzymującą się istotną presję cenową oraz możliwe redukcje budżetów przez istniejących klientów.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI w lutym 2013:
11.02.2013 - RB 4/2013 - Raport miesięczny za styczeń 2013
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2013.
19.02.2013 - RB 5/2013 - Wygrany przetarg na kompleksową obsługę dla operatora sieci kablowej Vectra Media Sp. z o.o.
Zarząd MEDIACAP SA informuje, iż spółka zależna Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. wygrała przetarg na długofalową obsługę ATL i BTL dla operatora sieci kablowej Vectra Media Sp. z o.o.
Działania będą obejmowały tworzenie wizerunku marki oraz komunikację oferty promocyjnej operatora. Wypracowana platforma komunikacyjna realizowana będzie w kampanii 360 stopni, obejmującej również nowe brand identity dla materiałów BTL.
Ze względu na skalę zlecenia i długoterminowość współpracy, informacja ta jest istotną w mniemaniu spółki.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 p. 2 Załącznika do Uchwały Nr 363/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 27 lipca 2009 r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu."
Spółka nie dokonała publikacji w systemie ESPI w lutym 2013:
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
Mijający rok stanowi zamknięcie pierwszego cyklu inwestycyjnego po wejściu na NewConnect w 2008 roku: po dokonanym zakupie spółki zależnej Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o., udało się przywrócić ją do zysków i tym samym osiągnąć planowany efekt poszerzenia zakresu działalności spółki, dywersyfikacji jej ryzyka i wzrostu przychodów, które przebiły poprzedni rekord z 2011 roku. Również na poziomie działalności w jednostce głównej rok 2012 był okresem intensywnego ale zrównoważonego i zyskownego wzrostu.
Tym samym rok 2013 będzie otwarciem kolejnego cyklu w rozwoju MEDIACAP SA w ramach którego Grupa będzie chciała w dalszej mierze zdywersyfikować swoje źródła przychodów i wzmocnić swoją obecność w najbardziej obiecującym segmencie rynkowym - internecie. Pierwszym etapem realizacji tych planów będzie oszacowanie możliwości finansowych spółki, szczególnie w zakresie długu, z uwzględnieniem znacznie lepszego standingu finansowego obu spółek po udanym 2012.
Opisane działania mają doprowadzić do możliwości przeniesienia spółki na parkiet główny GPW.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
11.03.2013 - Publikacja raportu miesięcznego za luty 2013