Raport miesięczny za marzec 2013 r.
12-04-2013
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd MERIT INVEST S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za marzec 2013 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Według prognozy rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych.
Raport opublikowany przez IAB Polska wskazuje, że spośród kanałów używanych do reklamy online, największy wzrost notuje marketing w wyszukiwarkach (SEM) z 19-procentową dynamiką wzrostu w pierwszym półroczu 2012 roku. Coraz mniej popularna robi się reklama display, która prawdopodobnie w 2012 roku ustąpiła z pozycji lidera. Najgorzej wypadła reklama e-mail, która to zanotowała spadek aż o 11 procent.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W marcu 2013 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2013-03-12 RB 7/2013 Raport miesięczny za luty 2013 roku.
W marcu 2013 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportu za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W marcu br. platforma inwestorska www.e-conest.pl uzyskała pełną funkcjonalność. E-contest.pl skierowana jest do dwóch grup docelowych: Spółek poszukujących kapitału lub partnerów i kontrahentów oraz do inwestorów. Jego kluczowym elementem jest Ranking Projektów Inwestycyjnych. Firmy poszukujące kapitału mogą opisać swoje zamierzenie inwestycyjne poprzez wprowadzenie odpowiednich wartości w systemie. Na tej podstawie w oparciu o parametry odzwierciedlające bieżące preferencje inwestorów, analityków i sytuację rynkową, zamierzenie inwestycyjne otrzymuje wartość punktową oraz miejsce w Rankingu.
E-contest.pl została zrealizowana w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W bieżącym okresie Emitent przeprowadził szereg rozmów i prezentacji z instytucjami, które wyraziły potencjalne zainteresowanie portalem i możliwościami, jakie on daje, w tym zwłaszcza publikowaniem projektów inwestycyjnych. Obecnie e-contest.pl posiada 200 zarejestrowanych użytkowników, a ich liczba sukcesywnie rośnie.
Poza Rankingiem na platformie działa giełda ofert, gdzie użytkownicy mogą nie tylko szukać inwestora, ale również publikować oferty związane ze sprzedażą/kupnem firmy, produktu, czy usługi. Nawiązywać współpracę i wymianę barterową, a także partycypować w wymianie poglądów na forach i blogach działających na e-contest.pl. Dodatkowo platforma publikuje ciekawe artykuły i analizy.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu kwietniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc marzec.
Publikacja indeksu nastrojów inwestycyjnych spółek z NewConnect
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Według prognozy rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych.
Raport opublikowany przez IAB Polska wskazuje, że spośród kanałów używanych do reklamy online, największy wzrost notuje marketing w wyszukiwarkach (SEM) z 19-procentową dynamiką wzrostu w pierwszym półroczu 2012 roku. Coraz mniej popularna robi się reklama display, która prawdopodobnie w 2012 roku ustąpiła z pozycji lidera. Najgorzej wypadła reklama e-mail, która to zanotowała spadek aż o 11 procent.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W marcu 2013 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2013-03-12 RB 7/2013 Raport miesięczny za luty 2013 roku.
W marcu 2013 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportu za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W marcu br. platforma inwestorska www.e-conest.pl uzyskała pełną funkcjonalność. E-contest.pl skierowana jest do dwóch grup docelowych: Spółek poszukujących kapitału lub partnerów i kontrahentów oraz do inwestorów. Jego kluczowym elementem jest Ranking Projektów Inwestycyjnych. Firmy poszukujące kapitału mogą opisać swoje zamierzenie inwestycyjne poprzez wprowadzenie odpowiednich wartości w systemie. Na tej podstawie w oparciu o parametry odzwierciedlające bieżące preferencje inwestorów, analityków i sytuację rynkową, zamierzenie inwestycyjne otrzymuje wartość punktową oraz miejsce w Rankingu.
E-contest.pl została zrealizowana w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W bieżącym okresie Emitent przeprowadził szereg rozmów i prezentacji z instytucjami, które wyraziły potencjalne zainteresowanie portalem i możliwościami, jakie on daje, w tym zwłaszcza publikowaniem projektów inwestycyjnych. Obecnie e-contest.pl posiada 200 zarejestrowanych użytkowników, a ich liczba sukcesywnie rośnie.
Poza Rankingiem na platformie działa giełda ofert, gdzie użytkownicy mogą nie tylko szukać inwestora, ale również publikować oferty związane ze sprzedażą/kupnem firmy, produktu, czy usługi. Nawiązywać współpracę i wymianę barterową, a także partycypować w wymianie poglądów na forach i blogach działających na e-contest.pl. Dodatkowo platforma publikuje ciekawe artykuły i analizy.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu kwietniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc marzec.
Publikacja indeksu nastrojów inwestycyjnych spółek z NewConnect