Raport miesięczny za luty 2014 r.
12-03-2014
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd MERIT INVEST S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za luty 2014 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INVEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Domy mediowe szacują, że wydatki na reklamę w 2014 roku średnio wzrosną ok. 10%. Według Lowe Media, należy jednak zauważyć, że choć Internet jest od kilku lat najbardziej dynamicznie rosnącym medium, to dynamika wzrostu reklamy w sieci z roku na rok maleje, co jest efektem dojrzewania segmentu reklamy online i postępującej konsolidacji rynku.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lutym 2014 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2014-02-12 RB 3/2014 Raport miesięczny za styczeń 2014 roku.
- 2014-02-14 RK 4/2014 Raport za IV kwartał 2013 roku.
W lutym 2014 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportu za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W bieżącym okresie Emitent opublikował Raport za IV kwartał 2013 roku.
Emitent prowadził promocję portalu e-contest.pl wśród przedsiębiorców i inwestorów. Obecnie e-contest.pl posiada 3260 zarejestrowanych użytkowników (stan na koniec lutego 2014), a ich liczba sukcesywnie rośnie. Ponadto Emitent rozpoczął pozyskiwanie reklamodawców.
Emitent realizował usługi w ramach podpisanych umów doradczych. Ponadto Emitent prowadził rozmowy i przeprowadzał analizy firm, które zamierzają ubiegać się o pozyskanie finansowania poprzez rynki GPW, NewConnect i Catalyst.
W bieżącym okresie - realizując jeden z elementów strategii rozwoju - Emitent prowadził kolejne rozmowy z potencjalnymi partnerami.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu kwietniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc marzec.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INVEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Domy mediowe szacują, że wydatki na reklamę w 2014 roku średnio wzrosną ok. 10%. Według Lowe Media, należy jednak zauważyć, że choć Internet jest od kilku lat najbardziej dynamicznie rosnącym medium, to dynamika wzrostu reklamy w sieci z roku na rok maleje, co jest efektem dojrzewania segmentu reklamy online i postępującej konsolidacji rynku.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lutym 2014 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2014-02-12 RB 3/2014 Raport miesięczny za styczeń 2014 roku.
- 2014-02-14 RK 4/2014 Raport za IV kwartał 2013 roku.
W lutym 2014 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportu za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W bieżącym okresie Emitent opublikował Raport za IV kwartał 2013 roku.
Emitent prowadził promocję portalu e-contest.pl wśród przedsiębiorców i inwestorów. Obecnie e-contest.pl posiada 3260 zarejestrowanych użytkowników (stan na koniec lutego 2014), a ich liczba sukcesywnie rośnie. Ponadto Emitent rozpoczął pozyskiwanie reklamodawców.
Emitent realizował usługi w ramach podpisanych umów doradczych. Ponadto Emitent prowadził rozmowy i przeprowadzał analizy firm, które zamierzają ubiegać się o pozyskanie finansowania poprzez rynki GPW, NewConnect i Catalyst.
W bieżącym okresie - realizując jeden z elementów strategii rozwoju - Emitent prowadził kolejne rozmowy z potencjalnymi partnerami.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu kwietniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc marzec.