Raport miesięczny za październik 2014 r.
12-11-2014
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd MERIT INVEST S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za październik 2014 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INVEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych. Wydatki na reklamę online wzrosły tym samym o ponad 38 milionów złotych względem pierwszego kwartału roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę na poziomie 7,1%.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W październiku 2014 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2014-10-10 RB 23/2014 Raport miesięczny za wrzesień 2014 r.
W październiku 2014 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportu za pośrednictwem systemu ESPI:
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
Emitent realizował usługi w ramach podpisanych umów doradczych.
Emitent prowadził promocję portalu e-contest.pl wśród przedsiębiorców i inwestorów. Obecnie e-contest.pl posiada 3879 zarejestrowanych użytkowników (stan na koniec października 2014).
W bieżącym okresie – realizując jeden z elementów strategii rozwoju - Emitent prowadził kolejne rozmowy z potencjalnymi partnerami.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu grudniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc listopad 2014r.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INVEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych. Wydatki na reklamę online wzrosły tym samym o ponad 38 milionów złotych względem pierwszego kwartału roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę na poziomie 7,1%.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W październiku 2014 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2014-10-10 RB 23/2014 Raport miesięczny za wrzesień 2014 r.
W październiku 2014 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportu za pośrednictwem systemu ESPI:
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
Emitent realizował usługi w ramach podpisanych umów doradczych.
Emitent prowadził promocję portalu e-contest.pl wśród przedsiębiorców i inwestorów. Obecnie e-contest.pl posiada 3879 zarejestrowanych użytkowników (stan na koniec października 2014).
W bieżącym okresie – realizując jeden z elementów strategii rozwoju - Emitent prowadził kolejne rozmowy z potencjalnymi partnerami.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu grudniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc listopad 2014r.