Raport miesięczny za styczeń 2015 r.
11-02-2015
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd MERIT INVEST S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2015 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INVEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych. Wydatki na reklamę online wzrosły tym samym o ponad 38 milionów złotych względem pierwszego kwartału roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę na poziomie 7,1%.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W styczniu 2015 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2015-01-12 RB 1/2015 Raport miesięczny za grudzień 2015 r.
- 2015-01-13 RB 2/2015 Harmonogram publikacji raportów okresowych w 2015 roku.
W styczniu 2015 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raporty za pośrednictwem systemu ESPI:
- 2015-01-03 RB_ASO 1/2015 Zawiadomienie o stanie posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-03 RB_ASO 2/2015 Zawiadomienie o stanie posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-05 RB_ASO 3/2015 Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-19 RB_ASO 4/2015 Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-23 RB_ASO 5/2015 Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
Emitent realizował usługi w ramach podpisanych umów doradczych.
Emitent prowadził promocję portalu e-contest.pl wśród przedsiębiorców i inwestorów. Obecnie e-contest.pl posiada 4099 zarejestrowanych użytkowników (stan na koniec stycznia 2015).
Emitent kontynuuje negocjacje z wybranymi dwoma potencjalnymi partnerami.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu marcu 2015r., które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc luty 2015 r.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INVEST S.A.
W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych. Wydatki na reklamę online wzrosły tym samym o ponad 38 milionów złotych względem pierwszego kwartału roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę na poziomie 7,1%.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W styczniu 2015 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
- 2015-01-12 RB 1/2015 Raport miesięczny za grudzień 2015 r.
- 2015-01-13 RB 2/2015 Harmonogram publikacji raportów okresowych w 2015 roku.
W styczniu 2015 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raporty za pośrednictwem systemu ESPI:
- 2015-01-03 RB_ASO 1/2015 Zawiadomienie o stanie posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-03 RB_ASO 2/2015 Zawiadomienie o stanie posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-05 RB_ASO 3/2015 Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-19 RB_ASO 4/2015 Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
- 2015-01-23 RB_ASO 5/2015 Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji MERIT INVEST S.A.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
Emitent realizował usługi w ramach podpisanych umów doradczych.
Emitent prowadził promocję portalu e-contest.pl wśród przedsiębiorców i inwestorów. Obecnie e-contest.pl posiada 4099 zarejestrowanych użytkowników (stan na koniec stycznia 2015).
Emitent kontynuuje negocjacje z wybranymi dwoma potencjalnymi partnerami.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu marcu 2015r., które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Raport miesięczny za miesiąc luty 2015 r.