Nabycie przez Spółkę maszyny pakującej, stanowiącej aktywo o istotnej wartości. Realizacja strategii rozwoju Spółki.
16-05-2012
Zarząd "Milkpol" Spółki Akcyjnej z siedzibą w Czarnocinie ("Spółka"), informuje niniejszym, że w dniu 15 maja 2012 roku Spółka zawarła z Ulma Packaging Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie umowę sprzedaży i dostawy fabrycznie nowej i kompletnej, automatycznej maszyny pakującej produkcji ULMA Packaging, model TFS 300. Cena netto sprzedaży przedmiotowej maszyny pakującej została ustalona w kwocie netto stanowiącej równowartość w złotych polskich kwoty 101.000 Euro (cena brutto: równowartość w złotych polskich kwoty 124.230 Euro), przy czym źródłem finansowania płatności części ceny sprzedaży będą prawdopodobnie środki pochodzące z leasingu. Dostawa, instalacja i uruchomienie maszyny pakującej planowane jest w okresie około 14 tygodni od dnia zawarcia przedmiotowej umowy.
W ocenie Zarządu Spółki realizacja przedmiotowej inwestycji będzie miała wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę.
Zakup nowoczesnej maszyny do pakowania próżniowego twarogów oraz nowego sera Gusto stanowi jeden z elementów wdrażanej w Spółce strategii rozwoju i ma pozwolić na zróżnicowanie formy, wielkości i rodzaju opakowania produktów Spółki, z czym wiąże się podniesienie atrakcyjności produktów, co pozwala Spółce w elastyczny sposób odpowiadać na zmieniające się zapotrzebowanie rynku. Wdrażana i w części realizowana strategia rozwoju Milkpol SA skoncentrowana jest na zwiększeniu zasięgu oraz ilości sprzedaży wyrobów własnych. Prowadzone oraz planowane działania oparte są przede wszystkim na pozyskaniu nowych rynków zbytu, zarówno w kraju jak i za granicą, zwiększaniu rozpoznawalności marki poprzez działania promocyjno-reklamowe (o podejmowanych działaniach marketingowych Spółka sukcesywnie informowała w raportach miesięcznych na przestrzeni lat 2011 i 2012) oraz aktywizację współpracy z sieciami handlowymi. Ponadto, zamiarem Spółki jest zwiększenie wykorzystania zdolności produkcyjnych, zakupionej w 2010 roku linii do produkcji sera twarogowego metodą ultrafiltracji, poprzez wprowadzenie na rynek nowych konkurencyjnych produktów.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1) i pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
W ocenie Zarządu Spółki realizacja przedmiotowej inwestycji będzie miała wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę.
Zakup nowoczesnej maszyny do pakowania próżniowego twarogów oraz nowego sera Gusto stanowi jeden z elementów wdrażanej w Spółce strategii rozwoju i ma pozwolić na zróżnicowanie formy, wielkości i rodzaju opakowania produktów Spółki, z czym wiąże się podniesienie atrakcyjności produktów, co pozwala Spółce w elastyczny sposób odpowiadać na zmieniające się zapotrzebowanie rynku. Wdrażana i w części realizowana strategia rozwoju Milkpol SA skoncentrowana jest na zwiększeniu zasięgu oraz ilości sprzedaży wyrobów własnych. Prowadzone oraz planowane działania oparte są przede wszystkim na pozyskaniu nowych rynków zbytu, zarówno w kraju jak i za granicą, zwiększaniu rozpoznawalności marki poprzez działania promocyjno-reklamowe (o podejmowanych działaniach marketingowych Spółka sukcesywnie informowała w raportach miesięcznych na przestrzeni lat 2011 i 2012) oraz aktywizację współpracy z sieciami handlowymi. Ponadto, zamiarem Spółki jest zwiększenie wykorzystania zdolności produkcyjnych, zakupionej w 2010 roku linii do produkcji sera twarogowego metodą ultrafiltracji, poprzez wprowadzenie na rynek nowych konkurencyjnych produktów.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1) i pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".