Raport miesięczny Spółki Mobini S.A. za październik 2011
14-11-2011
Zarząd spółki Mobini S.A. z siedzibą w Warszawie, działając w oparciu o postanowienia "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect" (załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku pkt 16), przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc październik 2011 roku.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
Dynamiczny wzrost liczby użytkowników internetu mobilnego sprawia, że aplikacje oraz serwisy mobilne zyskują coraz większą popularność. Zgodnie z badaniem firmy Audytel, w pierwszym kwartale 2011 w Polsce z internetu mobilnego korzystalo około 3,92 mln użytkowników. W ciągu roku liczba ta zwiększyła się o ponad 800,000 nowych użytkowników mobilnych. Dynamiczny wzrost popularności internetu mobilnego oraz atrakcyjne ceny na internet mobilny, ustalane przez operatorów stwarzają dogodne warunki rozwoju dla spółek o profilu mobilnym, takich jak Mobini SA. Zgodnie z raportem Opera State of the mobile web z września 2011, wzrost liczby odsłon na urządzeniach mobilnych w Polsce zwiększył się o 133% w porównaniu do września 2011.
Liczba unikalnych użytkowników z kolei wzrosła o prawie 60%. Widać zatem wyraźny trend rosnący na rynku mobilnym w Polsce, który sprzyja dynamicznemu rozwojowi spółki.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
03-10-2011 r. - publikacja informacji z badań Megapanelu PBI/Gemius dotyczących popularności witryn internetowych.
14-10-2011 r. - publikacja raportu miesięcznego spółki Mobini S.A. za wrzesień 2011.
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
Uruchomienie nowej wersji serwisu obejmującej nowe funkcjonalności.
Wspópraca barterowa Mobini przy konkursie tańca Cin-cin polish cup - promocja marki w bannerach, layoutach prasowych, na billboardach, oraz na miejscu imprezy, wszędzie tam pojawiło się logo Mobini - w zamian promocja konkursu za pośrednictwem portalu - banner, oraz stworzenie profilu CCPC na mobini.
Spotkania i negocjacje z 15 najwyżej notowanymi brokerami reklamy internetowej w Polsce.
W drodze rozmów do podpisania umowy wytypowana została firma Evolution Media która przedstawiła najatrakcyjniejsze warunki przychodowe dla produktu Mobini.pl.
Zawiązanie oraz rejestracja zespołu breakdance Mobini of of Norm w celu promocji i dodatkowej możliwości monetyzacji serwisu.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
14 listopada 2011 roku - raport kwartalny za III kw. 2011 r.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
Dynamiczny wzrost liczby użytkowników internetu mobilnego sprawia, że aplikacje oraz serwisy mobilne zyskują coraz większą popularność. Zgodnie z badaniem firmy Audytel, w pierwszym kwartale 2011 w Polsce z internetu mobilnego korzystalo około 3,92 mln użytkowników. W ciągu roku liczba ta zwiększyła się o ponad 800,000 nowych użytkowników mobilnych. Dynamiczny wzrost popularności internetu mobilnego oraz atrakcyjne ceny na internet mobilny, ustalane przez operatorów stwarzają dogodne warunki rozwoju dla spółek o profilu mobilnym, takich jak Mobini SA. Zgodnie z raportem Opera State of the mobile web z września 2011, wzrost liczby odsłon na urządzeniach mobilnych w Polsce zwiększył się o 133% w porównaniu do września 2011.
Liczba unikalnych użytkowników z kolei wzrosła o prawie 60%. Widać zatem wyraźny trend rosnący na rynku mobilnym w Polsce, który sprzyja dynamicznemu rozwojowi spółki.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
03-10-2011 r. - publikacja informacji z badań Megapanelu PBI/Gemius dotyczących popularności witryn internetowych.
14-10-2011 r. - publikacja raportu miesięcznego spółki Mobini S.A. za wrzesień 2011.
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
Uruchomienie nowej wersji serwisu obejmującej nowe funkcjonalności.
Wspópraca barterowa Mobini przy konkursie tańca Cin-cin polish cup - promocja marki w bannerach, layoutach prasowych, na billboardach, oraz na miejscu imprezy, wszędzie tam pojawiło się logo Mobini - w zamian promocja konkursu za pośrednictwem portalu - banner, oraz stworzenie profilu CCPC na mobini.
Spotkania i negocjacje z 15 najwyżej notowanymi brokerami reklamy internetowej w Polsce.
W drodze rozmów do podpisania umowy wytypowana została firma Evolution Media która przedstawiła najatrakcyjniejsze warunki przychodowe dla produktu Mobini.pl.
Zawiązanie oraz rejestracja zespołu breakdance Mobini of of Norm w celu promocji i dodatkowej możliwości monetyzacji serwisu.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
14 listopada 2011 roku - raport kwartalny za III kw. 2011 r.