Przeniesienie praw do znaku towarowego
30-10-2014
Zarząd Spółki MODECOM S.A. z siedzibą w Ołtarzewie (dalej „Emitent”), podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 29 października 2014 roku została zawarta umowa pomiędzy Emitentem a jej akcjonariuszem, tj. spółką Modecom Hong Kong Ltd z siedzibą w Hong Kongu, która posiada ponad 22% udziału w kapitale zakładowym Emitenta. Przedmiotem ww. umowy jest przeniesienie przez Emitenta na rzecz Modecom Hong Kong Ltd znaku towarowego MODECOM, do którego Emitentowi przysługiwały prawa ochronne i ze zgłoszeń do odpowiedniego organu rejestrowego. Emitent w zamian za wkład niepieniężny (aport) w postaci Znaku Towarowego objął 20% udziałów w kapitale zakładowym Modecom Hong Kong Ltd.
Przeniesienie Znaku Towarowego przez Emitenta na spółkę Modecom Hong Kong Ltd wynika z przyjętej polityki Emitenta mającej na celu przekazanie zarządzania prawami własności do Znaku Towarowego w celu zwiększenia jego wartości, w tym jego ochrona oraz optymalizacja działań reklamowych. W celu umożliwienia korzystania przez Emitenta ze Znaku Towarowego Modecom Hong Kong Ltd udzieli odpłatnej licencji w tym zakresie. Zarząd Emitenta podkreśla, że głównym celem tej transakcji jest optymalizacja przychodów, która będzie wynikać z szeroko prowadzonych działań marketingowych, co zaowocuje większą rozpoznawalnością marki MODECOM.
Wartość rynkowa transakcji przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Przeniesienie Znaku Towarowego przez Emitenta na spółkę Modecom Hong Kong Ltd wynika z przyjętej polityki Emitenta mającej na celu przekazanie zarządzania prawami własności do Znaku Towarowego w celu zwiększenia jego wartości, w tym jego ochrona oraz optymalizacja działań reklamowych. W celu umożliwienia korzystania przez Emitenta ze Znaku Towarowego Modecom Hong Kong Ltd udzieli odpłatnej licencji w tym zakresie. Zarząd Emitenta podkreśla, że głównym celem tej transakcji jest optymalizacja przychodów, która będzie wynikać z szeroko prowadzonych działań marketingowych, co zaowocuje większą rozpoznawalnością marki MODECOM.
Wartość rynkowa transakcji przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".