pieniadz.pl

Morizon awansuje o 5 pozycji i przegania kolejnego konkurenta.

26-04-2011

Zarząd Morizon S.A. przekazuje do publicznej wiadomości informację z komentarzem Spółki o awansie o 5 pozycji Grupy Morizon, w rankingu Megapanel PBI/Gemius za miesiąc luty 2011r.

Grupa Morizon awansowała o 5 pozycji w rankingu Megapanel PBI/Gemius, w kategorii nieruchomości i budownictwo uzyskując łącznie 337.353 realnych użytkowników. W stosunku do poprzedniego okresu Grupa Morizon osiągnęła 31 procentowy wzrost liczby realnych użytkowników. Tym samym Grupa Morizon S.A. ma już więcej użytkowników niż konkurencyjny serwis szybko.pl.

Jest to wynik konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Spółki, której celem jest wprowadzenie Grupy Morizon do pierwszej trójki najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych z branży nieruchomości w Polsce.

Docelowym zamierzeniem Spółki jest znalezienie się wśród trzech największych serwisów ogłoszeniowych w branży.

Pozycja w rankingu Megapanel PBI/Gemius ma istotne znaczenie z punktu podziału budżetów reklamowych obecnych i potencjalnych klientów Spółki, jak również ma istotny wpływ na postrzeganie marki Morizon. Wysoka pozycja w rankingu może mieć znaczący wpływ na przychody Spółki.

Podstawa Prawna:

§3 ust. 1 Załącznik Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm